Nagy tisztelettel ezúton is felhívom az Innovációs Nagycirkusz cspűrágóinak és publikumának figyelmét a Gránit Bank üzleti innovációjára (amellyel bekerült az INNDEX-be, a Magyar Innovációs Inddexbe...)
Itt hasonlóképpen az AUDI üzletfejlesztéséhez, a GRÁNIT is ötvözi a digitális technológiát a személyes támogatással, ügyintézéssel, segítséggel (a banknál erősebb a digitális technológia, az AUDI-nál ez inkább támogatást ad).
Digitális bemutatótermeket nyit az Audi
A német márka autói bemutatásának látványossá tétele és vevői kapcsolatai mélyítése érdekében új technológiához fordul.
Az Audi City névre keresztelt londoni boltot nagy felbontású képernyőkkel szerelik fel, amelyeken az összes szín és tartozékvariációban megtekinthető lesz a márka teljes modellkínálata. A fogyasztók lehetőségek ezreiből választhatják majd ki a számukra leginkább megfelelő opciót, amit a képernyőn 1:1 arányban tudnak megnézni. Az Audi City funkciója azonban nem merül ki ennyiben. Marketing eszközként is használva lesz.
A tervek szerint 2015-re a világ 20 városában nyílna Audi City, amelyeket a vállalat az eladásokon túl vevői kapcsolatainak gócpontjaiként is hasznosítani kíván. Ezért rendszeresen kerül majd sor különféle rendezvényekre, kiállításokra, kerekasztal beszélgetésekre városiasodásról, mobilitásról, művészetről, kultúráról, vagy dizájnról. Minden egységnél saját menedzser gondozza majd a vásárlás előtti, közbeni és utáni vevői kapcsolatokat - írja a Marketing Week.
"Az Audi City két külön terület erősségeinek egyvelege: a digitális prezentációnak és a személyes kapcsolatnak. Ez az új kereskedési forma közelebb visz minket a fogyasztókhoz, földrajzilag is persze, de elsődlegesen a kapcsolat minősége értelmében. Az Audi City a személyre szabott szolgáltatások terén is nagy előrelépés lesz" - nyilatkozta Peter Schwarzenbauer, az Audi marketing igazgatója. (MarketingInfo, kép: wallpaper.com)
****
Csatlakozz az Innovációs közösséghez >>> a Facebookon!