Én az egyik médiaajánlatomban így fogalmaztam: Pályán maradni (versenyképesség), és Út a csúcsra (versenyelőny).
Tedd a kezed a szívedre: ha mindenkinél ugyanaz a termék, ha az árak nagyjából ugyanazok, ha a szolgáltatások nagyjából ugyanazok - mivel is lehetne mással versenyelőnyt (ügyfélmegtartás, jövedelmezőség, piaci részesedés) szerezni, mint egy jó ügyfélkapcsolati rendszerrel?
Hangelemző magyar találmány a Telenor ügyfélszolgálatán
Magyar fejlesztésű, nemzetközi viszonylatban is egyedülálló, a kulcsszavak és érzelmek különálló felismerésére képes, mesterséges intelligencia alapú rendszerrel teszi hatékonyabbá telefonos ügyfélszolgálatának működését a Telenor.
A Nextent Informatika által kifejlesztett, Voice Miner névre keresztelt alkalmazás segítségével, olyan eddig nehezen hozzáférhető információk kerülnek felszínre az ügyfélszolgálati beszélgetésekből, melyek használatával folyamatosan növelhető a telefonos ügyfélkiszolgálás gyorsasága, hatékonysága és ezáltal az ügyfelek elégedettsége.
A Telenor Magyarország telefonos ügyfélszolgálata közel fél éves tesztelési időszakot követően, idén szeptemberben éles üzemben kezdte el használni a teljes egészében magyar fejlesztésű beszéd- és érzelemfelismerő rendszert. A Voice Miner automatikusan feldolgozza az ügyfélszolgálatra befutó összes telefonhívást, ezzel teljesen új utakat nyitva az ügyfélkiszolgálás hatékonysága, gyorsasága, illetve a minőségbiztosítás területén. A rendszer felismeri, hogy a cég számára fontos kulcsszavak elhangzanak-e a beszélgetésben, így adott esetben egy panasz, vagy probléma sokkal gyorsabban azonosítható. (Közlemény)