Teljesítmény-alapú online marketinghálózat indult
Elindult Magyarországon Európa egyik legdinamikusabban növekvő affiliate hálózata, a TradeTracker. Az affiliate hálózatok lényege, hogy online kereskedők (pl. e-boltok, szolgáltatók) úgy hirdethetnek internetes kiadók (pl. blogok, tematikus- vagy nagyportálok) oldalain, hogy csak jutalékkal fizetnek érte.
A módszer a megjelenés-alapú (CPM) és kattintás-alapú (CPC) internetes hirdetési modellek mellett lehetővé teszi, hogy teljesítmény alapú kampányokat indítsanak és kövessenek a hirdetők.
A kereskedők maguk határozhatják meg, hogy milyen teljesítmény után mennyi jutalékot fizetnek. A TradeTracker ezeket az ajánlatokat eljuttatja a megfelelő kiadóknak, akik a hirdetéseket kihelyezve részt tudnak venni a programban. A cég egyedi követési és hivatkozási technológiái biztosítják, hogy egy kampány minden mozzanata valós időben, pontosan és biztonságosan mérhető legyen mindegyik fél számára.
A TradeTracker Hungary a TradeTracker International csoport része, amely jelenleg 7 országban több, mint 64 ezer kiadóval és 2200 kereskedővel dolgozik együtt.