Mobil BI, közösségi médiaelemzés - új területek az üzleti analitikában
Az üzleti analitikai alkalmazások piacán jelenleg a legnagyobb újdonságnak a közösségi médiában rejlő lehetőségek kiaknázásra irányuló, illetve az üzleti intelligencia (BI) lekérdezéseket mobil eszközökről is elérhetővé tévő megoldások számítanak, ugyanakkor hazánkban a fő fókuszterületek továbbra is a kockázatkezelés, a teljesítménymenedzsment, valamint a marketingmenedzsment - derült ki a napokban megrendezett SAS Fórum Magyarország 2011 című szakmai konferencián.
„A jelenlegi gazdasági környezetben a döntéshozatal felgyorsul, ugyanakkor a költségcsökkentés során a fűnyíró elv helyett cizelláltságra van szükség, amelyet ugyancsak támogathat az elemző szemlélet.”- nyilatkozta Musza István, a SAS cégvezetője, aki az IDC adataira hivatkozva mutatott rá arra, hogy egyre nő az analitika szerepe Magyarországon (PrímOnline, rövidítve)