A Facebookon legyőzhetetlenek a magyar termékek
Lesz-e valaha népszerűbb bárki a Túró Rudinál? A Megasztár vagy az X-faktor versenyzőit kedvelik-e többen? Melyik kereskedelmi rádiónak van a legtöbb rajongója? A kérdésekre ott a válasz a Facebookon, ha valaki összegyűjti.
Az Image Factory által fejlesztett facebooker pillanatfelvételt készít a magyar Facebook oldalakról, és vizsgálja a rajongótábor növekedésének dinamikáját is. Napi szinten követhető, hogy mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt a 2,1 milliós magyar Facebook közösségből, olvasható a cég közleményében.
Olvasd a Webisztánt is a Facebookerről >>>!
Jelenleg a legnépszerűbb magyar Facebook oldal a Túró Rudié 205 ezer rajongóval. A második az alvás szerelmeseié, 191 ezer rajongóval, a harmadik a Showder Klub 189 ezerrel, majd sorrendben Kiss Ádám, a Balaton és a nyár szerelmeseinek csoportja következik. Ide kívánkozik, hogy az első 10-ben a 9. (127 ezer) és a 10. helyen (123 ezer) is Budapest szerepel csak más-más néven, de ha a főváros szerelmeseit összeadnánk, magasan átvenné a vezetést a jelenlegi elsőtől. (Stop)