Úgy látom, hogy sose jutok már el ahhoz az üzleti innovációs témához, ami két napja feszeget, szorít, markol és kívánkozik ki belőlem a napfényre. Na, talán majd holnap!(mányáná, mányáná - ahogy azt a bölcs belorusz is mondaná).
Nu, akkor kanyarogjunk vissza mai üzletfejlesztési gondolataimhoz.
Korábban már posztoltam róla >>> és könyörögtem mindenkinek, nehogy saját biznyice fellendítésére használja - és most, mint valami élőhalott zombi, mint aki kimászott sírgödréből, hogy riogassa a tisztességes embereket, most megint itt kísért: a negatív üzletfejlesztés.
A Négy Láb Jó, Két (Magyar) Láb Nem Jóóóó állatvédelmi egyesületünk ezúttal a nyulakat igyekszik védeni, reméljük teljesen önzetlenül >>>.
Azon túl, hogy szomorkodom és csak óvni tudok mindenkit az ilyen típusú, negatív üzletfejlesztéstől (amennyiben tényleg erről van szó), örülök is, mert az egyesület kapcsán rá tudok világítani egy új tendenciára a business development területen: a társadalmi szervezetek növekvő jelentőségére a piac befolyásolásában, illetve a versenyképesség vagy versenyképtelenség megteremtésében.
Ha most hitetlenkedik, akkor később majd jusson eszébe: én már most szóltam!