HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 2020 (10) 3d (35) 3d nyomtatás (20) adat (15) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (18) alap (12) alapkezelő (16) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (161) applikáció (15) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (34) audit (47) autó (12) autóipar (159) automatizálás (10) a kelet bajnokai (16) bank (178) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (51) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (103) befektető (73) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (13) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) bitcoin (11) biztonság (28) biztosítás (20) biztosító (98) blackberry (17) blog (67) bmw (35) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (18) budapest bank (17) business development (21) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (21) chip (11) cig (12) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca-cola (10) coca cola (14) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (17) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (11) digitalizáció (11) digitalizálás (21) díj (21) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (107) döntés (11) drón (10) dwp (17) dwp akadémia (31) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (32) egyetem (28) együttműködés (51) együttműködési megállapodás (14) eit (13) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (27) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (12) elemzés (13) eli (25) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (115) előrejelzések (192) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (71) eszköz (24) eu (23) európa (19) európai bizottság (13) európai innováció (11) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (172) fejleszt (15) fejlesztés (534) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felelősségvállalás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (12) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (46) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (11) feltaláló (11) felvásárlás (17) fenntartható (23) fenntarthatóság (63) finanszíroz (12) finanszírozás (181) fintech (13) fizetés (21) fizetési megoldás (18) fizetőeszköz (10) fodor zoltán (39) fogyasztás (19) fogyasztó (51) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (96) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (32) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (277) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (23) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (13) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (67) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (17) hr (20) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (17) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (12) informatika (38) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (11) inkubátorház (32) inndex (141) innomax (10) innováció (1995) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (82) innovációs blog (52) innovációs díj (75) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (19) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (43) innovációs index (177) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (21) innovációs konferencia (41) innovációs közösség (10) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (20) innovációs nap (15) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (19) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (20) innovációs tevékenység (41) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (23) innováció 2.0 (11) innováció blog (116) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (614) innovatív bank (13) innovatív cég (101) innovatív fejlesztés (10) innovatív kkv (17) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (30) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (15) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (16) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (21) intelligens (10) internet (68) invitel (17) ios (29) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) iroda (10) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (22) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (33) jövő (35) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (54) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (20) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (17) kiírás (19) kijelző (17) kína (155) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (21) kkv (235) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (20) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (47) kockázati tőkealap (15) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (15) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (135) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (29) környezettudatosság (12) környezetvédelem (27) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (19) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (79) kupon (15) kutatás (230) kutatás-fejlesztés (96) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (25) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (54) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (35) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (18) magyar gazdaság (12) magyar innováció (283) magyar innovációs index (61) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (89) magyar kkv (14) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (43) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (61) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (41) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (40) megatrendek (316) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (33) mfb (21) microsoft (123) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mkb (11) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (27) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (21) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (24) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (20) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (73) nyereség (14) nyílt innováció (10) nyomtatás (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (205) oktatás (63) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (32) otp bank (18) pálinkás józsef (14) pályázat (372) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (23) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (29) pénzügyi szolgáltatás (13) pepsi (10) piac (107) piaci bevezetés (12) piaci részesedés (17) piacképes (13) piacképes termék (13) piacvezető (19) platform (30) porsche (17) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (29) projectmine (13) projekt (191) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (17) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (20) renault (12) rendezvény (43) rendszer (13) richter (17) robot (18) saas (10) samsung (86) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (15) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (18) startup (190) startup ökoszisztéma (10) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (43) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (48) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (22) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (24) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (293) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (44) támogatás (194) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (74) tanulj (11) tanulj kínaiul (57) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (12) távközlés (11) techcrunch (10) technológia (416) technológiafejlesztés (13) technológiai cég (10) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (14) telekom (53) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (26) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (306) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (241) termékpaletta (14) termékportfólió (12) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (12) tőkebefektetés (15) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (26) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (302) trendek (244) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (12) ügyvitel (17) új (11) újdonság (151) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (14) új szolgáltatás (59) új technológia (41) új termék (186) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (14) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (20) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1411) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (204) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (131) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (560) üzleti környezet (14) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (42) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (182) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (118) válságkezelés (19) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (20) védjegy (12) verizon (10) verseny (85) versenyelőny (57) versenyképes (52) versenyképesség (309) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (28) visa (18) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (70) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (18) xerox (10) yahoo (12) youtube (28) zöld (10) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

kifli.hu üzletfejlesztés - Érdemes rá odafigyelni

2021.07.27. 08:30 Üzletfejlesztés

 A korlátlan szabadság erősítette a munkamorált a Kifli.hu-nál

„Csak két napot voltam távol, de már addig is rengeteg fejlesztés történt” – mondta Klekner Peter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója, miközben végigkalauzolt bennünket az éppen a kétszeresére bővülő raktárhelyiségben. A kapacitással párhuzamosan a forgalmat is megdupláznák.

kifli.jpg

 Ahogy körbejártuk a raktárat, látszott, hogy otthonosan mozog a komplexumban, és közvetlen a kollégákkal.

Valóban otthon érzem magam, már az első naptól fogva. A Kifli vállalati kultúrája rendkívül nyitott és befogadó, ennek köszönhetően én is hamar beilleszkedtem.

Ügyvezető igazgatóként milyen szakmai elvárásai vannak a csapatával szemben?

Azt szeretném, hogy a lehető legjobb formájukat hozzák: hozzáállásban és teljesítményben. Fontos a fejlődési készség, a legújabb trendek ismerete, hiszen erőteljesen halad előre a cég. Az innováció kulcselemünk, és nemcsak a technológiai, hanem az egyéni szinten is hiszünk abban, ha valaki a saját területét erősíti, és beleadja a munkájába azt a bizonyos pluszt, akkor az hozzáadott értéket képvisel a cég életében.

Tapasztalt szakembereket váltott az ügyvezetői székben.

A mi dinamikánkban ez nem számít kivételnek. Nagyon örültem a megbízatásnak. Úgy érzem, most igazán a helyemen vagyok. Olyan cégnél és olyan pozícióban, ahol mindig is szerettem volna lenni. Jó látni minden egyes nap a munkánk eredményét, és újításokat hozni a vásárlóink elégedettségének növelésére, ez az, ami motivál és feltölt. A cégcsoport többi ügyvezetőjével is kiváló a kapcsolat, gyakran kommunikálunk egymással. Havonta pedig személyesen is találkozunk, és hasznosak az eszmecseréink, mivel ugyanazokat a kihívásokat éljük meg.

Épp most tért haza Prágából, az anyavállalat központjából. Elárulja, hogy miről tárgyaltak? 

A cseh kollégákkal meghatároztuk a következő negyedév irányvonalait, és hosszasan beszélgettünk fő célkitűzésünkről, a vásárlói élmény fokozásáról. Lényegesnek tartom nemcsak belülről szemlélni, hanem a vevők oldaláról is értékelni a szolgáltatásunkat, hiszen a mi univerzumunk középpontjában a vásárló áll. Büszkén mondhatom, hogy az eddigi visszajelzések alapján sikerült megfelelni az igényeknek. Egyébként én minden bevásárlásomat a Kiflin keresztül intézem, kivéve, ha étterembe megyek. Amikor a saját vásárlónk vagyok, akkor sem tekintek el a szakmától, végig ellenőrzöm a folyamatot, és arra törekszem, hogy még jobbak legyünk.

Említene konkrét példákat, amiben még van hová fejlődni?

Az bánt, ha egy termék sérülten érkezik, vagy hiányzik valami a csomagból, netalántán lemarad az egyik táska. Az utóbbit már sikerült teljesen kiküszöbölni, amióta az utolsó fázisban még egyszer ellenőrizzük a darabszámot. Bár rendkívül alacsony hibaszázalékkal dolgozunk, számomra még a legkisebb is magas, mivel úgy vélekedem, hogy a cég növekedésével, fejlődésével ezt sem engedhetjük meg magunknak. Minden egyes vásárló számít. Annak kifejezetten örülök, ha valaki rászánja az időt, és írásos visszajelzést küld.

Kik számítanak célcsoportnak?

A pandémia alatt felfokozott volt a kereslet, de a vásárlók türelmesek voltak. A családok rendszerint nagybevásárlást vesznek nálunk igénybe. A fiatalok körében is egyre népszerűbb a Kifli, jellemzően 25 éves kor felett rendelnek, és sokan már a szüleiknek is bevásárolnak, és így gondoskodnak róluk. Telefonos ügyfélszolgálatunk segített a nyugdíjasoknak is, akik nem ismerték a felületet, őket végigvezettük, hogy létrehozhassák a saját rendelési fiókjukat, és az első bevásárlást együtt csináltuk. A kosárérték húsz- és harmincezer forint között mozog. Bárki lehet Prémium vásárló, nekik általában még jobban számít az idő, és 15 perces időkapuban vehetik át az árut. Ha épp kihagyok valamit a levesből, míg felteszem forrni, már meg is érkezik a hozzávaló.

A helyettesítő termékeket mennyire fogadják jól a vásárlók?

Ennek az aránya még relatív magas és elkerülhetetlen az előfordulása, de dolgozunk rajta. Ilyenkor mindig egyeztetünk a vásárlóval, hogy megfelel-e neki, sőt akár vissza is küldheti. Remélhetőleg hamarosan már közel jutunk a tökéleteshez. 

Vannak saját márkás árucikkek is. 

Minőségi termékeket választunk, amelyek árban is elérhetőek a vásárló részére. A Fjoru termékcsaládot például a hal kifogását követően 48 órán belül szállítják hozzánk, mi pedig a megrendelőkhöz. Frissek és fenntartható forrásból származnak, ebben is törekszünk arra, hogy a lehető legjobbat adjuk.

Mi az, ami még önt is meglepi, hogy lehet a Kifli.hu-tól rendelni? 

Előfordul, hogy én is rácsodálkozom a palettánkra. Az, hogy ennyiféle kézműves, kis családi gazdaságból származó terméket egy helyen meg lehet vásárolni, nekem például nagyon tetszik. A Kifli Piacon szeretek nézelődni, mindig találok valami egyedit, meglepőt, amit ki is próbálok. Ez egy házon belüli feladat számunkra, hogyan tudjuk megmutatni a vásárlóinknak, hogy mennyi mindent árulunk. A friss zöldség, a gyümölcs, a hús, a hal és a minőségi pékáru a védjegyünkké vált.

Pénteken készült az interjú, és hatalmas pörgésbe csöppentünk, megjegyezte, hogy aznapra érkezik a legtöbb megrendelés.

Igen, a hétvége és az ünnep előtti nap mindig a legerősebb. Átlagosan naponta négyezer vásárlónk van. Szeptember végétől pedig már nem leszünk abban sem korlátozva, hogy mennyit tudunk kiszállítani. 

Milyen ütemben történnek a fejlesztések?

A raktárunk 4500-ról 9000 négyzetméterre bővült, továbbá a hűtő-fagyasztó részlegünk is nagyobb lett, amely jelentős növekedést generált a portfóliónkban. A meglévő 12 ezerről 15 ezerre emeljük a termékskálát október végéig. 

Mekkora csapat dolgozik azon, hogy házhoz kapjuk a rendelésünket?

A munkaerő mindig kihívás, főleg abban a tempóban, ahogyan mi terjeszkedünk. Egy műszakban 150-200 ember dolgozik. A betanítás négy-öt nap, amire elsajátítják a sztenderdet, amit elvárunk, majd két-három nap, amire eligazodnak a logisztikában. Dolgoznak nálunk is diákmunkások, akiknek lehetőséget kínálunk a hosszú távú munkavégzésre, ha szeretnék. Az irodában is pörgős a tempó, de nem is akarunk megállni. Mindig keresünk új kollégákat, a magyar piacon lévő tehetséges embereket szívesen fogadjuk. Egy dinamikusan növekvő cégnél mindig van lehetőség előre lépni, aki jól dolgozik. Vannak, akikkel egyénileg is foglalkozunk. A fiatalok könnyedén azonosulnak a Kifli életérzéssel és a cégfilozófiával. Az a vállalatnak is büszkeség, hogy sok ember megélhetését biztosítjuk. 

A Rohlik bevezette a korlátlan szabadságot, ezt a Kifli.hu is átvette?

Igen, ez egy csoportszintű döntés, és nemcsak a nyárra, hanem az egész évre vonatkozik. Szeretnénk lehetőséget biztosítani a dolgozóinknak, hogyha el kell intézniük valamit, vagy egyszerűen csak ki akarják pihenni magukat, akkor ne kelljen a naptárban számolgatniuk, hogy hány nap jár nekik, hanem korlátlanul igénybe tudják venni a szabadságot, amikor szükségük van rá. A Kiflinél annyira tudatosan és felelősségteljesen állnak hozzá az emberek a munkához, és olyan erős a bizalom, hogy eddig még senki nem élt vissza vele, és a munkavégzésben sem okozott fennakadást. Nem fordult elő, hogy valaki 180 napos világ körüli útra ment volna. 

A Balaton után a Velencei-tó térségét is meghódították a nyáron. Milyenek az első tapasztalatok? 

Az emberek már felfedezték, és vannak, akik kifejezetten várták a szolgáltatás megjelenését. Mi nem vártunk tőle akkora felhajtást, mint a Balatonon, viszont szerettük volna, hogy a második legkedveltebb tó környékére is eljusson a Kifli. A nyaralás közben is sokkal kényelmesebb, ha mi visszük ki a bevásárlást egy hűtött autóban, megőrizve az áru minőségét és az ügyfélnek sem kell cipekednie. Napi szinten növekszik a megrendelők száma.

Nemzetközi szinten is terjeszkednek, a következő cél München. 

Nagy dolog, hogy a Cseh Köztársaság után Magyarország volt az első, igazán hasznosnak bizonyult a tapasztalatszerzésben. A magyar és az osztrák megjelenés után a kollégák intenzíven dolgoznak a német piacra lépésen. A következő állomás Olaszország és Románia.

A környezetvédelem is kiemelt szempont a cégnél. 

Így van, újrahasznosítható papírtáskákat, és CNG üzemanyagú autókat használunk. Fokozatosan vezetjük be az elektromos meghajtású autókat és a terveink szerint 2025-re már a teljes flotta elektromos autókból áll majd. A beszállítókon keresztül is kíméljük a környezetet. Szoros a vásárlókkal való kapcsolat, és látjuk, hogy nekik is számít a környezettudatosság.

Kiket tekintenek versenytársaknak?

Még mindig újdonságnak számít a szolgáltatásunk. Viszonylag kevés játékos van a magyar piacon. Mindenkit konkurenciának tekintek, aki élelmiszert forgalmaz vagy szállít. Az offline szupermarketekkel a minőségben és a kényelemben tudunk versenyezni, és itt is meghatározó a bizalom, hogy a lehető legjobbat tesszük bele a vásárló csomagjába, mintha saját magunknak válogatnánk.

Milyen tervei vannak a cégnek az év hátralévő részére? 

Növekedési pályán vagyunk. Már nem titok, hogy meg szeretnénk duplázni a forgalmunkat. Mi nem a naptári év szerint haladunk, úgyhogy még kilenc hónap maradt hátra a teljesítéshez, de már most jó esély mutatkozik a cél elérésére. (https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2021/07/a-korlatlan-szabadsag-erositette-a-munkamoralt-a-kiflihu-nal-1)

Szólj hozzá!

Címkék: innováció fejlesztés termék üzletfejlesztés saját márka kifli.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr716639358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása