Ügyvitel 2018 újdonságok A DWP Digital Üzleti Portál 2018. október 11-én (csütörtök) "Ügyvitel 2018 újdonsáok" témában szakmai konferenciát tart.
Kedvezményes ellenérték 2018. szeptember 24., hétfő 21 óráig: HUF 19.000,- + áfa / fő (HUF 49.000,- + áfa / fő helyett)
Helyszín: Falk1 Rendezvényközpont - Edutus Ház, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.
Előadóink: a szakma elismert képviselői, akik érthetően, a felhasználók nyelvén beszélnek.
Amit Ön kap
- Ügyviteli trendek tanulmányok a DWP szakértőitől (Konferencia Magazin)
- Javasolja munkatársát, cégét elismerésre: meghirdetésére kerül a "Hétköznapok Hőse" elismerés, amelyben olyan felhasználók és munkájuk kerülnek kiemelésre, akik az elvárhatónál többet tettek egy adott szervezetnél ügyvitel területen
- Kézhez kapja az év legfigyelemreméltóbb ügyviteli, vállalatirányítás, erp, pénzügyi, számviteli és kapcsolódó terület újdonságait, újításait, fejlesztéseit (Konferencia Magazin)
További részletek és jelentkezés, előregisztráció az DWP Digital Portál oldalán >>>
Ügyvitel 2018 újdonságok témáink
12.30 - 12.40 - Megnyitó
12.40 - 13.00 - Hogyan reagálnak a szervezetek a digitalizációs kényszerre? Új szervezeti formák kialakulása, új üzleti modell, információs rendszerek és infrastrukúra fejlesztése, új szemléletmód, folyamat-automatizáció, új munkamódszerek bevezetése, a vállalati struktúra megreformálása, digitális kultúraépítés, új technológiák használata.
13.00 - 13.20 - Külső és belső ügyfélélmény - tényleg mindent visz? A technológia mögött az ember: hogyan alkalmazkodjon a cég az "új" ügyfelekhez és az "új" munkavállalókhoz?
13.20 - 13.40 - - Az ember a legfontosabb: humánügyvitel - külön rendszerben vagy integráltan?
13.40 - 14.00 - - Az ügyvitel rendszerek és a projektmenedzsment: itt vannak a digitális projektmenedzserek.
14.00 - 14.20 - Digitalizáció a könyvelésben, automatizálás - jönnek a robot-könyvelők?
14.20 - 14.40 - Modern integrált rendszerek: mi jellemzi a jelent és a jövő? Milyen tényezők hatnak leginkább a cégekre? Gyakorlati segítség: ügyvitel aktualitások és trendek.
14.40 - 15.00 - Szünet
15.00 - 15.20 - A digitalizáció támogatása: pályázatok, források
15.20 - 15.40 - Nincs idő hibázni - a vezetői döntéstámogatás üzleti intelligenciával: riportok, beszámolók, jelentések, teljesítménymutatók készítése, tervezés, modellezése.
15.40 - 16.00 - Digitális aláírás újdonságai - Szerződések, számlák, bizonylatok: hogy állunk most a gyakorlati használhatósággal?
16.00 - 16.20 - A GDPR itt van és itt is marad - a megfelelés eddigi tapasztalatai: hogyan felelhet meg hosszú távon - kevesebb munkával?
16.20 - 16.40 - Online számlázás most és a közeli jövőben, NAV tapasztalatokkal: megoldások és felkészülés a várható változásokra
16.40 - Rendezvény zárása
Időpont: 2018.10.11. A rendezvény terveink szerint 12.00 órától kezdődik, várhatóan 18.00 óráig tart. A jelentkezésről visszaigazolást küldünk és folyamatos tájékoztatást adunk.
Kedvezményes ellenérték 2018. szeptember 24., hétfő 21 óráig: HUF 19.000,- + áfa / fő (HUF 49.000,- + áfa / fő helyett)
Helyszín: Falk1 Rendezvényközpont - Edutus Ház, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.
Visszacsatolás korábbi előadótól: "Kedves Zoltán! Megtisztelő volt ilyen remek szakértő kollégák között előadni, köszönöm a lehetőséget! Egymás előadásait is nagy érdeklődéssel hallgattuk. Gratulálok a lelkiismeretes, aktuális tudást bővítő konferenciaprogram összeállításához, régen voltam ilyen informatív szakmai találkozón! A HR fejlesztés vállalati képviselőinek kifejezetten ajánlott, hasznos tematika. Sok sikert kívánok az innováció iránt elkötelezett, további munkájához! Varga Sylvia, Wanderlee Magyarország igazgató, CreatiCity Intézet Kft. alapító"
Az elmúlt évek során olyan partnerek választottak minket, mint például: Magyar Nemzeti Bank, MAGYAR POSTA Zrt., Radioaktív Hulladékkezelő Kft., EGIS Gyógyszergyár Zrt., MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt., MINISZTERELNÖKI HIVATAL, RICHTER GEDEON Nyrt., CANON Hungária Kft., DÍJBESZEDŐ HOLDING Zrt., KONICA-MINOLTA Magyarország Kft., KODAK Magyarország Kft., Sanofi-Aventis/CHINOIN Zrt., XEROX Magyarország Kft., Közigazgatási- és Igazságügyi Minisztérium, XAPT Hungary Kft., DIÁKHITEL Központ Zrt., Synergon Informatika Nyrt., IRON MOUNTAIN Magyarország Kft., FŐTÁV Zrt., FŐGÁZ Zrt. A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a jelentkezők, regisztrálók, érdeklődők folyamatos tájékoztatást kapnak minden lényeges információról.
További részletek és jelentkezés, előregisztráció az DWP Digital Portál oldalán >>>
Elérhetőségek Fodor Zoltán szakmai igazgató 06 (30) 866 64 85 info@uzletfejlesztes.hu konferencia@uzletfejlesztes.hu