Fontos változás a McDonald's-ban - lecserélik a zsemléket
A túl cukros zsemlék helyett jönnek a szacharózos társaik. Nagy lépésre szánta el magát az amerikai McDonald's. A gyorsétteremlánc hétfőn bejelentette, hogy a magas fruktóztartalmú (cukortartalmú) zsemléket száműzi a kínálatból - írják amerikai lapok, köztük a Business Insider.
Helyettük jönnek a szacharózzal készült zsemlék. A zsemlecsere érinti többek között a Big Mac szendvicset, a sajtburgert is. A társaság szerint a lépés válasz a vásárlók igényeire, akik alacsonyabb cukortartalmú termékeket szeretnének.
Kedden reggel megkérdeztük a magyar McDonald's-től, hogy a változás érinti-e a magyar piacot, amint választ kapunk, frissÍtjük a cikket. (Napi)
McDonald’s termékfejlesztés - Jön a zsömle light
2016.08.02. 11:02 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: cukor sajtburger zsemle termékfejlesztés fruktóz magyar piac business insider gyorsétteremlánc McDonald’s
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr838929870
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.