Tikkadt Szöcske néven jön a magyar kóla
Egy kis hazai cég azt a célt tűzte ki maga elé, hogy kiüsse a hazai piacokon domináns Cocát és Pepsit.
A kézműves magyar kólaként kínált alternatívát Tikkadt Szöcske néven dobják piacra, az ára pedig félliteres kiszerelésenként 250 forint körül lesz.
A mindössze néhány főt foglalkoztató magyar cég jó ideig tesztalanyokkal kóstoltatta meg a terméket, hogy az ízét minél tökéletesebbre fejlesszék.
A szigorúan titkos recept alapján készülő magyar kólához a nagy márkákhoz hasonlóan szintén kóladió használtak fel. – számolt be róla a hvg.hu
“A magyar kóla a tesztalanyok között kezdetben még nem aratott osztatlan sikert. A kezdeti kóstoltatáskor sok idősebb tesztelő is említette, hogy emlékezteti az íze a Fagiforra. Számunkra is csak később derült ki, hogy ez egy kanalas orvosság, amely valóban kóladiót tartalmaz.” – mondta el a hvg-nek az egyik tulajdonos, Neumann Bódi Edit.
A hölgy vegyészmérnök férje alkotta meg a kólát titkos recept alapján. Az ízében erősen érezni a kóladiót, amely egy Afrikában honos gyógynövény és a legtöbbször a gyógyszeripar használja.
Az italt kézműves kólaként szeretnék árulni, mivel a feltalálók szerint az üdítőitalok piacán kevés az alternatíva és ezért határozták el, hogy gyártanak egy saját italt.
Neumann-Bódi Edit szerint azért esett a Tikkadt Szöcske névre a választás, mert ez egy igen, erős, szerethető brand, ami felkelti a figyelmet és könnyen meg lehet jegyezni. A termék az országban már majdnem 100 helyen kapható. (Izé)