Itt az H&M Group új, innovációs márkája, az Ivyrevel
Az H&M Grouphoz tartozó márkák az abszolút favoritjaink, nemcsak az H&M, de a Cos vagy az & Other Stories, csak hogy a kedvenceinket említsük. Most pedig a már így is igencsak impozáns portfólió egy újabb névvel bővült: április elején elindult az Ivyrevel márka, aminek a különlegessége, hogy kizárólag online kaphatók a folyamatosan bővülő kollekciók darabjai.
Az Ivyrevel márka, ami a PayPal partnerségével jött létre, az H&M-től megszokott magas minőségű termékeket kínál elérhető áron, amelyeket első ránézésre valahova a Versace és a Balmain díszes, nőies darabjai közé sorolnánk. A ruhák és a kiegészítők merészek, látványosak és ugyanakkor kifinomultak, a hangsúly abszolút a nőiesség és a formák kiemelésén van.
Az Ivyrevel nő egy „revelista”, aki az online világ előnyeit abszolút jól kihasználja, független, saját szabályai szerint él, és mindig a következő trendet figyeli a hírfolyamában, ahol saját kozmopolita életét is szívesen megosztja.
A legtöbb kollekció csak limitált ideig lesz elérhető az oldalon, ezzel is a márka exkluzivitását és egyediségét érzékeltetik. Az online shop kínálata folyamatosan bővül és frissül, a debütáló darabok mellett meg is érkezett az első kapszulakollekció, ami természetesen a közelgő fesztiválszezon bohém stílusjegyeit hordozza magán. (Glamour)
H&M termékfejlesztés: itt az Ivyrevel
2016.04.13. 09:18 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: paypal termék oldal kollekció elérhető nőies termékeket termékfejlesztés portfólió egyediség online világ H&M ivyrevel exkluzivitás
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr618601940
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.