Hatékony az email a fiataloknál
A tizenévesek 68 százaléka vallja, hogy azokat a márkákat kedveli, amelyek emaillel kommunikálnak velük.
Amikor a fiatalok a barátaikkal üzengetnek, gyakran használnak olyan alkalmazásokat, mint a Snapchat, és más csetelőprogramok. A márkákkal való kommunikáció során viszont a 14-18 évesek oroszlánrésze a jó öreg emailt preferálja - idézi az Adestra felmérését az internet RETAILER.
A felmérés során 1200 fiatalt kérdeztek meg, és az derült ki, hogy 68 százalékuk az emailt preferálja a b2c üzenőcsatornák közül. Ezzel valamivel az Y generáció (73%) és a baby boomerek (75%) alatt vannak. Az értesítéseket és az sms üzeneteket ezzel szemben a fiatalok mindössze 7-7 százaléka preferálja.
"Az email nem halott, és nem is haldoklik" - áll a riportban. "A közösségi média nem ölte meg, a csetelés és a Snapchat sem. Az derült ki, hogy az email a tuti megoldás, mert minden vizsgált korosztály ezt a lehetőséget akarja használni, hogy a márkákkal kommunikálhasson." Ennek ellenére a kereskedőknek és a márkáknak módjával kellene használni a villanypostát: a megkérdezettek 60 százaléka érzi úgy, hogy túl sok promóciós emailt kap.
Éles a verseny a fogyasztók levelesládáiban, és nehéz kitűnni. A tizenévesek 73 százaléka szokott a telefonján végigfutni az emailjein, ilyenkor a másodperc törtrésze alatt döntik el egy-egy levélről, hogy megnyissák-e, vagy egy ujjmozdulattal inkább kitöröljék. (MédiaInfo)
Itt vannak az ügyfeleid: hatékony az email a fiataloknál
2016.04.08. 13:37 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: mail verseny email levél promóció megoldás fiatalok közösségi média kommunikál y generáció baby boomer ügyfeleid csetel
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr318579196
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.