Az üzleti innováció meghatározza a cég eredményességét
Az üzleti célú innováció és az üzletfejlesztés már napjainkban is a cégértéket meghatározó tényező - és a közeli jövőben pedig még inkább az lesz.
Minden cég igyekszik majd olyan partnert választani, amelyek tudatosan készülnek a jövő kihívásaira és ezért képesek csökkenteni a működési kockázatokat. A cégek saját eredményessége vagy túlélése tehát ezentúl attól is függ, hogy partnereik mennyire tekintenek tudatosan előre a jövő üzletébe.
A cégek, amelyek tudatosan vizsgálják a közelebbi és távolabbi jövő üzletét és ennek alapján alapján hozzák létre termékeiket, szolgáltatásaikat, (üzleti innováció), tehát értékesebbek, mert képesek mások számára is csökkenteni a bizonytalan környezetből fakadó kockázatokat.
A szervezetek üzleti innovációs erejét, jövedelmező üzleti újdonságok előállítására vonatkozó képességét növeli az ÜZLETI INNOVÁCIÓS menedzser, ezeknek az ismereteknek az átadására indul 2016 őszén az EDUTUS Főiskolán a szakirányú továbbképzés.
Érdeklődés esetén kérjük, hogy KEDVELJE a FB oldalt >>> - kapcsolatfelvétel: Fodor Zoltán, 06 (20) 402 91 49, oktatas@uzletfejlesztes.hu.