Sörrel kevert borotvahabot készített a Carlsberg
Folytatódik a Carlsberg termék innováció, az idén bevezetett sörös sampont és testápolót most borotvahab, bajuszkrém és arcszesz követi.
Az új termékek bevezetését Movemberre (mozgalom, melynek keretében férfiak egy hónapig növesztik a bajszukat, hogy felhívják a figyelmet a prosztatarák veszélyeire) időzítette a sörgyártó.
A termékek 200 ml Carlsberg-et tartalmaznak, a hármas szett 67 dollárba kerül, az ebből befolyt pénzt pedig a Movember alapítványhoz juttatja el a sörgyártó. A kampány a "Beer'd Beauty" nevet kapta (szójáték a beer: sör és a beard: szakáll kifejezésekkel) - tudósított az Adweek. (marketinginfo.hu)
****
Ingyenes innovációs audittal és a Canon Hungária támogatásával: Üzletfejlesztési Díj 2015 >>>