Innovatív magyar kkv-k? Róluk példát lehet venni!
2014 leginnovatívabb üzletfejlesztése a hazai startup által létrehozott BCONHUNT platform, illetve annak első okostelefonos alkalmazása, a BCONSHOP lett, így a BCONHUNT Kft. nyerte el a 2014-es Üzletfejlesztési Díjat. Az Üzletfejlesztési Portál által alapított díjra második alkalommal pályázhattak a vállalkozások és a díj célja, hogy bemutassa az adott év leginnovatívabb kis- és közepes vállalkozásait, valamint felhívja a figyelmet az innováció fontosságára és a gazdaságra gyakorolt pozitív hatásaira.
A 2014-ben nevezett magyar vállalkozások közül a független szakmai zsűri az első három helyezettet díjazta, további három pályázót pedig oklevéllel ismert el. A zsűri tagja Schwarz Gábor, üzletember, a USTREAM volt nemzetközi üzletfejlesztési és értékesítési igazgatója, Bundik Csaba, az EuroCham Vietnam Ltd. ügyvezető igazgatója és Fodor Zoltán, az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője.
A díjazottak az alábbi vállalkozások lettek:
1. BCONHUNT Kft.
2. FŐTÁV Zrt.
3. KIDSOASIS Kft.
Elismerő oklevelet kaptak:
repara.hu Kft.
MultiSoft Kft.
StreamPUNK Kft.
2014 leginnovatívabb üzletfejlesztése a hazai startup által létrehozott BCONHUNT platform, illetve annak első okostelefonos alkalmazása, a BCONSHOP lett. A legújabb technológiai megoldásokra - iBeacon, BLE 4.0 - épülő mobilmarketing-alapú vásárlásösztönző rendszer egyszerre nyújt megoldást a kiskereskedelmi szereplők, illetve a vásárlók megváltozott igényeire. Az ingyenes mobil applikáció (BCONSHOP) letöltésével testreszabott, exkluzív kedvezményekhez jutnak a felhasználók, azaz a vásárlók.
A kiskereskedelmi üzletláncoknak pedig egy rendkívül jól célozható, precízen mérhető és nem utolsó sorban az összezsugorodott marketing büdzsékben is elhelyezhető vásárlásösztönző platformot (BCONHUNT) biztosít, amellyel növelhetik üzletük forgalmát.
Az Üzletfejlesztési Portál 2013-ban indította útjára az Üzletfejlesztési Díjat. A kiírók célja, hogy lehetővé tegyék a pályázó vállalatok számára az innovatív ötletek megvalósításával, piacra léptetésével kapcsolatos tanulást, növelve ezzel versenyképességüket. A díj különlegessége, hogy a pályázók egy innovációs átvilágítás keretében objektív visszajelzést kaphatnak az üzleti újdonságok létrehozásával kapcsolatos folyamataik erősségeire és fejlesztendő területeire vonatkozóan.
Pályázni lehetett új termékkel, új szolgáltatással, a marketinget, vállalati stratégiát, folyamatokat érintő, vagy technológiai innovációval, új és innovatív kommunikációs megoldással, a piaci eredményességet elősegítő szervezeti változtatással (új szervezet, kultúraváltás, stb.) vagy új üzleti modellel.
Fodor Zoltán az Üzletfejlesztési Portál főszerkesztője a díj kapcsán azt hangsúlyozza: "Bízunk benne, hogy az innováció fontosságát egyre több cég ismeri fel és évről-évre több jelentkezőt üdvözölhetünk az Üzletfejlesztési Díj pályázói között". "A díj független, szakmai kezdeményezés, amely egy vállalkozás üzletfejlesztését, üzleti innovációs eredményeit mutatja be, és minden olyan szervezetnek szól, ahol eredményes termékfejlesztéssel, szolgáltatásfejlesztéssel, szervezetfejlesztéssel, üzletfejlesztéssel vagy üzleti innovációval foglalkoznak" - tette hozzá Fodor Zoltán. (Közlemény)