Új ötletekkel csinálna több pénzt üzleti szolgáltatásaiból a Vodafone
A hazai mobilpiac üzleti szegmensében is komoly versenytényező a díjcsomagok ára, de kellenek az iparági gyakorlattól eltérő egyedi ötletek is. Ezekből szemezgetett a napokban egy szűk körű sajtóbeszélgetésen Király István, a Vodafone Magyarország vezérigazgató-helyettese, akinek már mindhárom hazai szereplőnél adódott módja tapasztalatokat gyűjteni. (A magyarországi mobilpiac indulásánál az akkor még Pannon GSM-ként ismert Telenor Magyarország marketingjét irányította, majd csatlakozott a Magyar Telekomhoz, ahol egyebek mellett a kkv-s és a lakossági üzletágat irányította, majd idén ősztől a Vodafone üzleti portfolióját igazgatja.)
Három területen is újítana
Bár az ötletek gazdája az anyavállalat, de a megvalósításban már kellő önállóságot kaptak a helyi szakemberek. Három olyan területet is említett, ahol a Vodafone az iparági gyakorlattól eltérő dolgot hozott a piacra. Közülük kettőt, a Vodafone Iroda csomag keretén belüli opciót, vagyis a vezetékes számhordozást, valamint az üzleti díjcsomagok osztható adatforgalmával kapcsolatos terveket már korábban bejelentette, melyekről akkor a Bitport is beszámolt.
Királyi István egyik fontos célja, hogy erősítse a Vodafone mint üzleti szolgáltató képet. A társaság ugyanis korábban inkább a lakossági ügyfelekre alapozott. Kérdésünkre Király István elmondta, hogy jelenleg a cég bevételének mintegy harmada származik a vállalati, állami szektorból. Ezt az arányt a következő pénzügyi évben további 10 százalékkal szeretnék növelni. (Bitport, rövidítve)
****
Kapcsolódó az Üzleti innováció blogon: Adieu, vitéz kis gárdahadnagyom, adieu, adieu, holnap elmentek, Isten áldjon meg! - Hidegvérrel: a Vodafone tiplizni készül? >>>
****
2014. december 18. - II. Üzletfejlesztési Díj díjátadó - A magyar innováció gyöngyszemei - Hamarosan újra itt az Üzletfejlesztési Díj díjátadója >>>