Iratkezelés a gyakorlatban tanfolyam – 2014. szeptember
Emelkedjen ki munkatársai közül: legyen a terület szakértője és hasznosítsa cégében az ismereteket – vagy növelje munkaerő-piaci lehetőségeit!
Az iratkezelés, dokumentumkezelés NEM digitalizált aktatologatás, hanem a szervezet piaccal, vevőkkel, adminisztrációval stb. kapcsolatos létfontosságú információinak JÖVEDELMEZŐ kezelése!
Iratkezelés? Fontosabb,mint gondolná!
Itt van mindjárt a törvényi megfelelés:
1. Egyre több ellenőrzésre és egyre nagyobb bírságokra lehet számítani (NAV ellenőrzésekről és bírságokról szóló hírek naponta jönnek...)
2. A közigazgatás egyre több információt igényel a működésről! A törvényes működés bizonyítékait (számla, szerződés, bankszámlakivonat, könyvelés, stb.) össze kell gyűjteni, foglalkozni kell vele, el kell juttatni a megfelelő helyre - utána archiválni kell, meg kell őrizni.
Ez egy komoly RENDSZERT alkot - és megfelelő tudást igényel. Mindenekelőtt a papírokkal való megfelelő eljárások ismeretét (operatív irattár kialakítása, megőrzési idők, központi irattár létesítése, vagy bérlése, selejtezés, levéltárba adás...) - esetleg egy elektronikus (dokumentumkezelő) rendszert.
A feladat NEM csak informatikai téma, hanem kihat az üzletre is!
3. Ön felkészült a rövid időn belüli elektronikus számlázás történő átállásra? Márpedig jobb, ha készül, mert az online pénztárgépek mintájára NAGYON gyorsan lehetségessé válik a kötelező e-számlázás!
Amennyiben a közigazgatás vagy a piac valamely ügyet elektronikus útra terel (elektronikus számlázás...) - a vállalkozásban is át kell állni erre: kell(het) egy rendszer és kellhet szaktudás. Ha valaki felhőbe teszi az üzleti folyamatait, az iratkezelési szabályokat akkor is be kell tartani.
Piaci nyomás:
1. A fenntartható dokumentumkezelés, iratkezelés piaci előny is lehet: a marketinges bullshitek világából kilépett a környezettudatosság - manapság már a piaci sikert vagy túlélést jelentheti, ha valaki fenntarthatóan és társadalmi felelősségvállalással működik.
A piac ezt elismeri és hajlandó többet is fizetni az ilyen termékekért, szolgáltatásokért - gondoljon csak a "zöld áramra".
A magyar kormány részéről is van egy erőteljes kezdeményezés hogy az erőforráspazarló növekedés (GDP-fetisizmus) helyett gazdaságot egy szinten tartott, fenntartható gazdasággá konvertálja - és ha ezt MÉG nem éli meg nyomásként - akkor majd hamarosan fogja... :-)
Ha most jelentkezik ZÖLD IRODA Auditot >>> kap a tudása mellé!
2. Ha a fontos partnere lép ezen a területen - neked is követni kell: ha áttér az elektronikus számlázásra például (amire minden esély megvan, mert jövőre enyhülhet az e-számlázás technikai feltételeivel kapcsolatos elvárás) - és te nem vagy rá felkészülve, kieshetsz vagy csökkenthet az üzlet volumene (márpedig a piacon túl az állam jogkövető magatartás kikényszerítése egyszerűbben megvalósítható, ha gombnyomásra összegez és elemez - hogy hol vannak a hiányok... hova kell odasújtani...hát nem?)
3. Nagyon sokan próbálnak eladni és ezért a költségcsökkentési-hatékonyságnövelés blabla még hosszú-hosszú évekig fog szólni - annak ellenére, hogy az életünk tényleg ekörül fog forogni. Biztos vagyok benne, hogy nagyon kevesek próbálták a spórolást és hatékonyabb üzleti folyamataikat a dokumentumkezelés körül gatyába rázni... Hát Ön?
Iratkezelési tanfolyam tematika, részletes tájékoztató és jelentkezési lap >>>
Iratkezelés a gyakorlatban tanfolyam - jelentős kedvezménnyel!
Szakértő partnerünk a dokumentumkezelésben, iratkezelésben: IBM Magyarország Kft. és a CANON Hungária Kft.
Időpont: 2014. szeptember 25., csütörtök
Helyszín: IBM Magyarország Kft., 1117 Budapest, Neumann János utca 1, (INFOPARK, IBM épület).
Ellenérték: HUF 39.000,- + ÁFA – A jelentkezési lapon kérjük feltüntetni az Ön által választott kedvezményt – köszönjük!
Az Ön kedvezményei: (A jelentkezési / regisztrációs lapon kérjük feltüntetni a kedvezmény jogcímét (regisztráció vagy korai jelentkező stb.) és mértékét – köszönjük!)
Korai jelentkezői kedvezmények
Kedvezményes jelentkezés 2014. szeptember 15-ig: HUF 24.900,- + ÁFA (+ HUF 5.000,- + ÁFA kedvezményes vizsgadíj) a fizetendő ellenérték -
Kedvezményes jelentkezés 2014. szeptember 19-ig: HUF 29.900,- + ÁFA (+ HUF 5.000,- + ÁFA kedvezményes vizsgadíj) a fizetendő ellenérték -
((HUF 39.000,- + ÁFA + 10.000,- ÁFA vizsgadíj helyett) (A jelentkezési lapon kérjük feltüntetni a korai jelentkezőt – köszönjük!).
(A helyek száma a kiscsoportos oktatás miatt limitált, jelentkezések elfogadása a beérkezés sorrendjében!)
Iratkezelési tanfolyam tematika, részletes tájékoztató és jelentkezési lap >>>
Elérhetőségek
DWP Akadémia
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Telefon: 06/30/600 31 26
DWP Akadémia mail