Outsourcing tanfolyamOutsourcing alatt általánosan elfogadott definíció szerint azt a folyamatot értjük, mikor egy hagyományosan a vállalat által végzett tevékenységet a cég kiszervez, kihelyez, és azt a jövőben más, az adott tevékenységre szakosodott vállalat látja el.
Az outsourcing klasszikus értelemben személy- és eszköz átadással is jár, ugyanakkor abban különbözik az egyszerű adásvételtől, hogy van egy vállalkozási szerződés része is, mely szerint az erőforrás kihelyezést végző szolgáltatást vesz igénybe az átvevőtől. A kiszervező cég számára létfontosságú, hogy a kihelyezett tevékenységek és a szolgáltató felett kellő kontrollal rendelkezzen, ezért az együttműködés főbb paramétereit többnyire „Szolgáltatási szint szerződés”-ben (Service Level Agreement = SLA) rögzítik.
Az outsourcing révén a vállalatok valamilyen üzleti céljukat kívánják elérni, melyek vállalattól függően különbözők lehetnek: pl. működési költségek csökkentése, szolgáltatási szint növelése, fő tevékenységre fókuszálás, létszámcsökkentés, nagyobb rugalmasság elérése, stb.
Az outsourcing a vállalatoknál többnyire a kiszolgáló funkciók, pl. könyvelés, bérszámfejtés, informatika, karbantartás, irodamenedzsment és gondnokság, valamint logisztika területén terjedt el.
Magyarországon először kínálunk olyan tanfolyamot, amely kimondottan ezzel foglalkozik. A tanfolyam vizsgával zárul és a sikeres vizsgát tevők névjegyzékbe kerülnek.
Tanfolyamunkon olyan alapvető kérdésekre kaphat választ, hogy melyek:
- napjainkban az outsourcing céljai,
- melyek a szolgáltató kiválasztásának szempontjai,
- melyek az outsourcing megvalósításának nehézségei, buktatói,
- melyek a kritikus sikertényezők,
- és milyen előnyök realizálhatóak az outsourcing által?
További információk (tematika, időpont, ellenérték, kedvezmények...): Outsourcing szakértő tanfolyam >>>