Egyre kevesebb olyan területe létezik az életnek, ahol az embereket nem érik el a reklámok. Ezek közé tartoztak eddig az autók. Most azonban úgy néz ki, hogy lassan ennek is vége szakad.
A BMW az SAP nevű céggel együttműködve megalkotott egy általuk „a jövő virtuális piactereként” aposztrofált rendszert. Ennek lényege, hogy a német márka autói menetközben megpróbálják „kitalálni”, hogy mire lenne szüksége a vezetőnek és azt javaslatként megjeleníti a kijelzőn. Így például tájékoztatást adhat arról, hogy hol van a közelben kávézó, sportolási lehetőség, vagy bármilyen egyéb szolgáltatás, amit feltöltöttek abba a felhő alapú rendszerbe, amiből a BMW lekéri az adatokat. Ezt az új fejlesztést próbaképpen már be is építették egy 7-es modellbe. A működését elméletileg teljes mértékben szabályozhatja majd a sofőr, de mégis sokan attól tartanak, hogy lesz olyan lehetőség a „virtuális piactéren”, hogy egy ajánlat mindenáron felugorjon, ha valaki a közelében jár.
Mindemellett, ha jól működik, akkor igen hasznos is lehet majd a bajor vállalat újdonsága. Pozitív példaként felhozható, hogy például egy út végéhez közeledve lekérdezheti a legfontosabb parkolási információkat az adott hely környékén és ezeket aztán ajánlatként megjelenítheti a vezetőnek.
Innováció, üzletfejlesztés az autóiparban - Reklámokkal bombázhatnak a jövőben a BMW-k
2014.02.01. 08:22 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: reklám bmw innováció parkolás sap ajánlat javaslat üzletfejlesztés új fejlesztés néemt márka virtuális piactér bajor vállalat
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr735792466
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.