Nagy dobás a CBA-tól, a Tesco követi
Egyre több élelmiszer kiskereskedelmi lánc indít online bevásárlási szolgáltatást Magyarországon: a CBA kedden indította megújult webshop áruházát, a Tesco pedig jövő hónap végéig elindítja online szolgáltatását. Az Auchan és a Spar bár már foglalkozott a kérdéssel, azonban egyelőre nem tervezi hasonló szolgáltatás bevezetését, ahogy a Lidl sem.
Egyre több élelmiszer kiskereskedelmi lánc indít online bevásárlási szolgáltatást Magyarországon: a CBA kedden indította megújult webshop áruházát, a Tesco pedig jövő hónap végéig elindítja online szolgáltatását. Az Auchan és a Spar bár már foglalkozott a kérdéssel, azonban egyelőre nem tervezi hasonló szolgáltatás bevezetését, ahogy a Lidl sem.
Kedd óta lehet rendelni a CBA-tól
A CBA megújult webshop áruháza kedd óta üzemel, azóta már friss termékeket is lehet rendelni, például pékárut, tejtermékeket, csomagolt húsokat, zöldséget, gyümölcsöt - derül ki a cég csütörtöki közleményéből.
A rendelés leadását követően 48 óra elteltével szállítanak, a szállítási időpontot pedig a vevő választhatja ki a felkínált lehetőségek közül; este is át lehet venni a termékeket. A kommunikációs igazgató szólt arról is, hogy egyelőre Budapesten és az agglomerációban lehet házhoz szállítást kérni. A CBA egyik 21. kerületi áruházában helyszíni átvételre is van lehetőség a rendelés leadását követő munkanapon, 12 órától.
A Tesconak is lesz webáruháza
A Tesco Globál Áruházak Zrt.-nél január közepén indult el az előregisztráció a Tesco Online Bevásárlásra, amelyre a várakozásoknál jóval többen regisztráltak - mondta Varró Balázs, a társaság kommunikációs vezetője.
Az új szolgáltatás 2013 márciusának végéig beindul, a szolgáltatás keretében mintegy 20 000 termék lesz kapható, házhozszállítást pedig egyelőre Budapesten és környékén terveznek.
A GKIeNET és a T-Mobile közös felmérésének adatai szerint 2011-ben 155 milliárd forintnyi árut vásároltak online módon a magyar fogyasztók, ami a hazai kiskereskedelmi forgalom 2,4 százaléka. 2011 végén az online vásárlók száma 1,4 millió volt, ami a 14 év feletti internetezők körülbelül 35 százaléka. (MTI/Privátbankár, rövidítve)