Digitális labort indított a Marks & Spencer
A kiskereskedelmi óriás, a technológiai innováció jegyében digitális labort indított, hogy megerősítse "omnichannel" képességeit.
A cég fiatal "in-house" szakértői csapat kiépítésére törekszik, ennek mentén Kyle McGinn-t nevezte ki a digitális labor innovációs vezetőjének. McGinn korábban, a Reevoo ügynökségnél dolgozott és a BBC iPlayer online műsorszóró eszköz design-ját fejlesztette. A digitális szakember, az e-kereskedelem és multichannel részleg igazgatója alá lesz beosztva. A labor új munkatársakat alkalmaz- a toborzás jelenleg folyamatban van.
A csapat feladata új, vásárló-fókuszú termékek fejlesztésére, valamint a M&S dolgozóinak technológiai képzése lesz- építve a már meglévő tapasztalatokra.
A divat- és élelmiszer kereskedelmi lánc prioritásának tekinti, hogy többcsatornás szolgáltatóvá váljon- írja a retailgazette. Bár fizikális boltjai jelenleg mérsékelt eredményeket produkálnak, a vállalat a tavalyi harmadik negyedévben 10,8 százalékkal növelte eladásait az online csatornákon, míg a mobil eszközökön 90 százalékos, robbanásszerű bővülést generált, 2011 azonos időszakához képest.
A társaság bejelentése szerint az elmúlt 18 hónapban, a cég teljesen magáévá tette a digitális kísérletezés irányvonalát és az első kiskereskedő volt, amely csatlakozott a Samsung okostévé platformjához és az Aurasma nevű kiterjesztett valóság projekthez.
A Marks & Spencer "omnichannel" törekvései a fizikális boltok és a technológiák adta lehetőségek kombinálására- például a showrooming-ra építenek. (MarketingInfo)