Szlovákiában lát potenciált a dm
A dm- drogerie markt kozmetikai üzletlánc 2013 szeptemberéig 12 új üzletet kíván nyitni északi szomszédunknál- ezenkívül bővítette kínálatát, a bőrápoló kozmetikumok termékkörében.
A német székhelyű cég, a tavaly szeptemberben zárult üzleti évet 123.5 millió eurónyi eredménnyel, így 8 százalékos növekedéssel zárta Szlovákiában. Ez az eredmény kétszerese volt a teljes dm csoport az évi növekedésének- számol be a ceeretail.com.
A 2011/2012-es évben a társaság 111-re növelte szlovákiai üzletei számát. A boltbővítésekre és a már meglévő üzletek felújítására összesen 6.5 millió eurót költött. A vállalat azt tervezi, hogy 2013 szeptemberének végén, már 123 üzlete lesz az országban. Ezért az idei évben még többet- 8 millió eurót költ boltfejlesztési programjára. A drogerie markt 2012 kilencedik hónapjában 852 embert foglalkoztatott Szlovákiában, amely 4,5%-kal nagyobb arány, mint az előző időszakban.
A vállalat 2012 folyamán bővítette kínálatát a bőrápoló kozmetikumok palettáján. A legsikeresebb márkának a L'Oréal által gyártott Vichy bizonyult a múlt év során. A szegmens sikerén felbuzdulva 2012 decemberében, a dm újabb bővítést hajtott végre. A tavaly év végi bővítésben olyan új bőrgyógyászati márkákat helyezett a boltok polcaira, mint a Bioderma, a La Roche-Posay és Eucerin. Ezek eddig többnyire a gyógyszertárakban voltak elérhetők Szlovákiában. (MarketingInfo - kép: mtv.hu)