Pályán maradni (versenyképesség) - vagy út a csúcsra (versenyelőny)?
Új üzlettípust tervez az Auchan
Az Auchan franciaországi központú szuper- és hipermarket hálózat márciusban új típusú üzletet nyit meg Párizsban.
Vincent Mignot, az Auchan France vezérigazgatója a Tesco és a Marks&Spencer Nagy-Britanniában már megvalósított koncepcióját követi, amikor a friss áruk értékesítését akarja párosítani az autós kiszolgálással. A cég szívfájdalma ugyanis, hogy az internetes rendelés alapján történő autós vásárlásnál a zöldségek, gyümölcsök, tőkehúsok, halak, egyes tejtermékek, amelyek nem tartósak, eddig nem kerültek be a kínálatba. Az új típusú, még neve sincs üzletben az autós vásárlónak ki kell szállnia, hogy a friss árukat maga válassza ki. Kérdés, mondják a szakértők, mennyire sikerül kicsábítani a vevőt az autójából. (Figyelő - kép: debrecensun.hu)
****
Ugorj ár az Üzletfejlesztés Portálra, nézz körbe ott is - Üzletfejlesztés Portál >>>>