A cég a megalakulásától fogva kiemelt figyelmet fordít az innovációra. Az úgynevezett válság ellenére csak saját tőkéből és illetve pályázati pénzekből oldja meg a kutatás-fejlesztést.
Szervezetten és tudatosan keresi az új ötleteket, bevált mechanizmus támogatja azok termékké, szolgáltatássá konvertálását. A munkatársak számára akár munkaköri leírások szintjéig megjelenik az ötletelés, az újdonságok kialakításában való közreműködés. Ezt elismerik, anyagilag és erkölcsileg is.
A menedzsment döntési mechanizmusa jónak látszik, gyorsan és határozottan reagálnak. A kommercializációt kiemelkedő marketingmunka támogatja. A cég kész és képes a piaci körülmények megváltozásából adódó lehetőségeket kezelni. Ez egyfelől jelenti egy új szervezeti meghatározást (a tevékenység definíció változása megnyitotta a piaci lehetőségeket), a szervezeti működés (mátrix) átalakítását, másrészt a szervezeti kultúra megváltoztatását (mivel ez nem egy rövid időszak eredménye, ebben a vonatkozásban csak az elindítást konstatálhattuk). A vállalati erőforrások hatékony kezelését informatikailag is meg kívánják támogatni, az új struktúrának megfelelő vállalatirányítási rendszerrel.
A kutatásoknak, innovációnak nemcsak a tudományos sikerét keresik, hanem a pénzügyi vonatkozásai (a szervezet és tulajdonosi profitelvárások) is kiemelten fontosak. A fejlesztések vonatkozásában képesek a leállításról is dönteni.
A cég széleskörű külső kapcsolatrendszerben (kiemelt ügyfelek, partneri cégek, szakmai szervezetek stb.) tartja kezét a számára fontos piacok ütőerén, szerzi meg az ötleteket, illetve olyan tudást, amellyel alkotó módon egészíti ki saját meglevő képességeit.
Belső kommunikációjában megjelenik a tudásmegosztás, illetve a munkatársi teljesítmények közvetítése, elismerése (vállalati események, rendezvények, belső portál, hírlevél).
Nagyon fontos, hogy a szervezetben szorosan együtt van az üzleti újdonságok kialakítása és azok kommercializációja.
Az üzletfejlesztési audit elsődleges értékelése alapján a cég háromcsillagos minősítést kap. Az Innovatív Magyar Vállalkozás 2013 hivatalos átadása a részletes jelentés elfogadása után történik meg.
Az Üzletfejlesztési Audittal, tanúsítással, Nemzetközi Üzletfejlesztési Díjjal, Innovatív Magyar Vállalkozás minősítéssel kapcsolatos információ: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26.