QR kód Guinness módra
Kétségtelenül az egyik legismertebb sörmárka a világon a Guinness, amely már sokszor megörvendeztetett bennünket szellemes és eredeti reklámfilmekkel és kreatívokkal. A brandhez számos sikeres reklámkampány köthető, amelyek szintén beazonosítják a márkát.
A Guinness most megint valami újjal állt elő a sör szerelmeseinek. A BBDO ügynökséggel együtt véleményem szerint a QR kód egyik legegyedibb falhasználását ötletelték ki. Megalkottak egy egyedi Gunniess korsót, amelybe Gunniess sör töltve a sörfogyasztó előtt megjelenik egy QR kód, amelyet beolvasva frissíti a Facebook állapotát és becheckol a Foursquare-en, így egyedi kuponokat lehet letölteni, amely újabb ingyen söröket vagy más kisebb ajándékokat jelent a vásárlónak - írta a KözösségiHáló marketing szakmai blog. (A KözösségiHáló hánytató ömlengéseit, talpnyalását kivettem és megszerkesztettem - cikket amúgy a Piac és Profitról)