Hogy jön össze a kupon és az autóvásárlás?
A magyarországi közösségi vásárlás eddigi legnagyobb kedvezményét nyújtja az Alkupon és a Duna Autó: kuponnal féláron lehet új autót venni. Közös akciójuk egyedülálló, korábban sem új autó, sem ekkora kedvezmény nem állt a kuponnal vásárlók rendelkezésére: szeptemberben csaknem 1,5 millió forintot megtakarítva juthat bárki egy Skoda Citigo-hoz. A kuponos cég emellett segít vásárlóinak takarékosabbá tenni a hétköznapokat.
Újabb mérföldkövéhez érkezett a hazai kuponpiac. A második legnagyobb online közönséggel bíró cég, az Alkupon egyedülálló kedvezményt biztosít a közösségi vásárlóknak a Duna Autó Zrt-vel együttműködve. A szeptember közepéig tartó akcióban egy vadonatúj Skoda Citigo teljes vételárának a felét, mintegy 1,5 millió forintot lehet megspórolni egy darab kuponnal.
"A magyarországi kuponvásárlás történetében eddig nem volt példa hasonló, óriási kedvezményre, és új autóhoz sem juthatott hozzá bárki. Mivel a vásárlóinknak - különösen a mostani időkben - rendkívül fontos a takarékosság és a jó minőség, bízunk benne, hogy rengetegen szeretnék majd hazavinni féláron ezt a gazdaságos kisautót" - mondta Vasser József, az Alkupon ügyvezető igazgatója. A nemrég indult akciójukra eddig már több ezren jelentkeztek.
Az online közösségi vásárlóoldalnál a kezdetek óta szem előtt tartják, hogy csak megbízható partnerek szolgáltatásait kínálják, így vevőiknek a biztonságot, a kiszámíthatóságot és a jó minőséget is nyújtják a kuponok mellé. Főleg azoknál a termékeknél és szolgáltatásoknál, amelyeken hétköznap is szeretnek spórolni a vásárlók.
Az Alkuponról
Az Alkupon a magyarországi kuponpiac egyik legdinamikusabban fejlődő vállalkozása. Tavaly májusi indulásuk óta a második legnagyobb online közönséget építették fel, a facebookon jelenleg csaknem 200 ezer követőjük van. Weboldaluk egy év alatt az 500 leglátogatottabb magyar honlap közé került.
Piacra lépésük kezdetétől csak megbízható partnerek szolgáltatásait kínálják, így a kuponos kedvezmények mellé biztonságot és kiszámíthatóságot is nyújtanak vásárlóiknak. Havonta 60-70 ajánlatot kínálnak 5 (utazás, étterem, szépség és wellness, termék, valamint élmény) kategóriában, különösen azokon a területeken, ahol az embereknek mindig fontos a megtakarítás és a jó minőség. (Bevezetem)