E-mail marketing a Facebook forradalom után
Az e-mail marketing 15 éve töretlen népszerűségnek örvend, olyannyira hogy teljesen átformálta a kommunikációs szokásokat, új kommunikációs csatorna jött vele létre. Ez az új kommunikációs csatorna, azonban nem csak a hétköznapi kommunikációt forradalmasította, hanem a vállalati, kereskedelmi, marketing célú kommunikációt is. Az egyre jobban élre törő közösségi média azonban változást hozott az e-mail marketing életébe is. A kommunikációt a vállalkozások, cégek is egyre jobban áthelyezik a közösségi oldalakra. Az „E-mail marketing 2013” konferencia témái között arra keressük a válaszokat, hogy milyen lesz az e-mail marketing jövője a közösségi média megjelenésével, mennyiben változtatta meg a közösségi média megjelenése az e-mail marketing szokásokat.
TÉMÁK:
Az e-mail címmel rendelkezők száma és a közösségi média felhasználóinak arányának különbsége nem nagy, de ez vajon azt is jelenti, hogy ugyanolyan eredményesen el lehet érni a felhasználókat reklámüzenetekkel, mint az e-mail marketinggel?
Milyen jövője van az e-mail marketingnek az egyre jobban élre törő közösségi média mellett a személyes kommunikációban?
Miért jobb az épített adatbázis, mint a vásárolt adatbázis?
Hogyan használhatjuk fel a közösségi média adatbázisunkat e-mail marketing adatbázisként?
Mobil eszközökre is optimalizálható az e-mail marketing? Mekkora a hatékonysága a mobil eszközön való alkalmazásnak?
Amitől minden online marketinges retteg: feketelista és spam mappa. Mik a leggyakoribb buktatók? Ki a felelős, ha jogtalanul feketelistára kerülünk?
Az email marketing forradalma: lehet-e intelligens az e-mail marketing?