Emberek! Valami ilyesmiről dumálok, amikkor képletesen arról beszélek, hogy a céged mutassa meg, hogy kész és képes elvinni, átvinni ügyfeleit, partnereit is és az ő családjukat is a biztonságosabb, jövedelmezőbb jövőbe... :-) Az Apple már az üzleti innováció sztrádáján jelöli ki az jövő üzletének határait...
Pályázzatok! Kiírás PDF-ben letölthető az Innováció Hírportálról: Nemzetközi Üzletfejlesztési Díj >>>
Nem létező dimenzióban az Apple
A fogyasztói technológia leggazdagabb úttörője úgy döntött, hogy a 3D már a múlté - szabadalmaztatta az 5D-t.
Persze nem arról van szó, hogy az Apple mérnökeit időutazók látogatták meg a jövőből - az elnevezés csupán egy frappánsnak szánt marketingfogás. Az 5D a szabadalom szerint egy olyan médiaközpont, amely felsorakoztatja mindazon technológiákat, melyekkel már ma rendelkezünk és azokat is, melyekről még csak álmodunk.
A rendszer hasznosítaná a Kinect-féle mozgásérzékelést, de olyan kesztyűket is bevezetne, melyek a valósághű érintés élményét nyújtanák. És ha már érintésről van szó, a szabadalom olyan technológia megjelenését vizionálja, amely gombok és kapcsolók helyett kéz- vagy ujjlenyomat beolvasásával indulna. Azt pedig már meg sem említjük, hogy természetesen bármilyen felszínből lehetne érintőképernyő.
Nem szabad azonban elfelejteni, hogy csak egy szabadalomról van szó, vagyis az Apple csupán jogilag lecsapott a jövő szórakoztatóközpontjának terveire, nincs (és várhatóan egy jó ideig nem is lesz) kész termék. (Hír24)