Kiérdemelték az ISO-tanúsítványt a Vodafone üzleti folyamatai
A Vodafone mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy az üzleti előfizetők körében is kimagasló minőségű szolgáltatást nyújtson. Ennek a törekvésnek az eredményeképp a minősítésre jogosult szervezet szerint a Vodafone minőségirányítási rendszere a „Vállalati ügyfélkörben a lead kezelése, ajánlat adás, szerződéskötés és az első helyes számla kiadása” területén az MSZ EN ISO 9001 : 2009 szabványnak megfelelt, és ezt a 28181-es számú tanúsítvánnyal ismerte el.
Bujtás Gyula, a tanúsítást végző szervezet, az NQA képviseletében fellépő EMT Zrt. vezérigazgatója elmondta: „A tanúsítás kiterjedt a dokumentumok és a feljegyzések kezelésére, a menedzsment folyamatokra, a humán és tárgyi erőforrások biztosítására, a folyamatok szabályozására és az ellenőrzési tevékenységekre. Az audit első fázisa főleg a dokumentumokra és a vonatkozó szabályozásokra koncentrált, míg a második fázis a rendszer bevezetettségét, a szabványoknak és a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelést auditálta. Az audit során a jól működő rendszer objektív bizonyítékait találtuk meg!”
A nemzetközi tanúsítványt a mai napon vette át Piller Gábor, a Vodafone vállalati szolgáltatások üzletága vezérigazgató-helyettese, aki hozzátette: „Nemcsak kiemelkedő minőségű és lefedettségű mobilinternet-hálózatunkkal, rugalmas tarifacsomagjainkkal és igen kedvező árú roaming szolgáltatásainkkal, hanem pontosan dokumentált üzleti folyamatainkkal is azon vagyunk, hogy minél több magyarországi cég és vállalkozás fejlődését támogathassuk telekommunikációs megoldásainkkal.” (Sajtóközlemény)
Vodafone üzletfejlesztés
2012.07.13. 05:44 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: szabvány vodafone dokumentumok iso üzletfejlesztés minősítés lead telekommunikációs megoldás üzleti előfizető minőségirányítási rendszer lead kezelés emt zrt fejlegyzések menedzsment folyamat folyamatok szabályozása
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr814651063
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.