Több száz ízvariáció a Coca-Cola új üdítőautomatájában
Az új automata a saját ízvariánsok kikeverésének lehetősége mellett, vezeték nélküli technológiával fog fogyasztói adatokat továbbítani.
A Coca-Cola évtizedek óta jelen van a világ üdítőpiacán. Ez idő alatt számos különböző ízvariáns látott napvilágot, de egyik sem lett sikeres, jó példa erre a nyolcvanas évekből a New Coke bukása - írja a Daily Tech.
A vállalat most kifejlesztett egy új üdítőautomatát, amelyet számos étterembe helyez ki Kaliforniában, Georgiában és Utah-ban. Ha jól fogadja a közönség, jöhet az Egyesült Államok fennmaradó része és a nagyvilág.
Az italautomata több mint százféle szóda, gyümölcslé, tea és egyéb üdítő kikeverésére képes. Első lépésként a McDonald's és a Burger King éttermeibe kerül ki. A gép azonban egyéb funkcióval is rendelkezik. A "Coke Fountain Drink Machine" ugyanis minden adatot rögzít, és elküldi őket a cég központjába. Használatával a cég reményei szerint megkönnyíti az új termékek bevezetését, hiszen a fogyasztók ízléséről számos adat áll majd rendelkezésre. "Ez egy nagy ugrás a meglevő italautomatáinkhoz képest. Olyan mintha klasszikus, vezetékes telefonról állnánk át a BlackBerryre" - mondta Christopher Dennis a Coca-Colától.
Az Information Week információi szerint első körben a cég 60 új automatát fog kihelyezni Atlanta és Salt Lake City városaiba, valamint a híres Orange County megyébe. A gépezetek információt gyűjtenek majd arról, mely italok voltak népszerűek és melyek nem. A különböző ízek kártyái úgy lesznek behelyezve, mint a nyomtató patronjai. A keverésre váró alapanyagokon felül benne lesz 18 különböző üdítőmárka. A rendszert Windows fogja vezérelni és az információt vezeték nélküli technológiával fogja továbbítani. (MarketingInfo)