Cider felé nyit a Heineken
A Heineken nyilvánosságra hozta, hogy növelni kívánja jelenlétét a nemzetközi cider piacon. Ennek érdekében vásárol fel egy belga céget, amely a termékinnovációk központjaként fog üzemelni.
A belga Stassen sörfőző vállalat cider kutatás és fejlesztés részlege ezen túl a Heinekent fogja szolgálni - olvasható a Marketing News honlapján.
A vállalkozás egy újabb sarokkő a két cég produktív kapcsolatában, amely eddig olyan termékekben nyilvánultak meg, mint a Strongbow Gold és a Jacques. A tranzakció összegét nem hozták nyilvánosságra.
A Heineken stratégiai célja természetesen a szépen növekvő cider piac kiaknázása. A termék globális eladásairól nincsenek adatok, de Nagy-Britanniában a Mintel jelentése szerint a 2006-os 1,7 milliárdról a tavalyi évre 2,4 milliárd fontra emelkedett a ciderből befolyó összbevétel.
Alex Nasard, a Heineken hirdetési vezetője elmondta: "A fogyasztók világszerte kíváncsiak a ciderre, és a felvásárlás célja a cider eladások növekedésének kiaknázása. A Stassen erős K+F és innovációs képességei nagyon ígéretesek." (Marketinginfo)
Heineken termékfejlesztés - Becsatlakozik a cider-trendbe
2012.06.12. 05:15 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: innováció trend fogyasztó k+f innovációs heineken kutatás és fejlesztés termékfejlesztés jacques cider innovációs képesség sörfőző cider piac strongbow gols
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/4582242
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal
