Szemkamerás honlapot indított az NRC
A piackutató cég egy most indított weboldalon mutatja be a honlapok, termékcsomagolások és reklámok vizsgálatára ajánlott szemkamerás kutatások előnyeit.
2011-ben szemkamerás vizsgálatokkal bővítette szolgáltatásait az NRC. Az eszköz segítségével olyan tudattalan fogyasztói döntések felderítésére nyílik lehetőség, amelyek más módszerekkel nem megismerhetők. Feltárható, hogy a fogyasztók mit, milyen sorrendben és mennyi ideig figyelnek egy honlapon, hirdetésen, csomagoláson vagy reklámon.
„A szemkamera számos iparágban nyújthat segítséget. A vizsgálatok segítségével gyorsan és hatékonyan juthatunk olyan visszajelzésekhez, melyek eddig rejtve maradtak előttünk” – emelte ki Végh Viola, az NRC marketingkutatója, aki fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertté váljon a technológia, ezért is indítottál el a www.szemkamera.com oldalt, melynek látogatói megismerhetik, hogyan segítheti az itthon még kevésbé elterjedt eszköz a weboldalak látogatottságának, a kampányok hatékonyságának vagy a termékeladások számának növelését.
Az NRC kutatásai többek között az origo.hu főoldalának megújításához és az UNICEF Pledge kampány plakátjának kiválasztásához is hozzájárultak. (MédiaPiac)