Júniustól hirdetésekkel bővül a Foursquare
Bár a Foursquare még nem erősítette meg a hírt, úgy tűnik, a helymeghatározó szolgáltatás is beáll a hirdetéssel rendelkező appok közé.
A Tumblr nyomában járva - ami múlt héten jelentette be, hogy hamarosan hirdetésekkel bővül az oldal - a Foursquare is megpróbál pénzhez jutni szolgáltatásából, és fizetett keresési hirdetéseket indít. Ez azt jelenti, hogy a kereskedőknek lehetőségük lesz arra, hogy promotálják a becsekkolási ajánlataikat a felületen, amikor a felhasználók rákeresnek helyi specialitásokra, ugyanazt az algoritmust felhasználva, amit jelenleg az 'Explore' tabhoz használ - írja a ClickZ.
A Foursquare az információk szerint korábbi partner-márkákkal működik együtt, hogy létrehozzák a fizetős hirdetési felületet. Az elmúlt két évben a vállalat olyan márkákkal dolgozott együtt mint a Pepsi, a Dunkin' Donuts és a Walgreens. Utóbbi szóvivője megerősítette a Foursquare terveiről szóló értesüléseket.
Várhatóan a hirdetések júniusban indulnak a keresőben és az 'Explore' funkció alatt. (ClickZ/SocialTimes)