Timeline-t kaptak a Facebook oldalak
Ma az összes hazai Facebook oldal megkapta az értesítést: március 30-tól automatikusan megújul az oldalak dizájnja, amit előre meg lehet tekintetni, kipróbálni, sőt aktivizálni is. Nézzétek, hogy mik az újdonságok!
Nézzük a legfontosabb változásokat, amire oda kell figyelnie az oldal adminisztrátorának:
1. Oldal információk, megjelenés
Állítsd be az oldalad profil képét, ugyanis a korábban használt hosszúkás méret itt már nem fér el. Leginkább egy apró logónak jut hely a kis négyzetben, amely legalább 180 pixel széles kell legyen.
A személyes Timeline-okról már ismert lehet a Cover Fotó, amellyel már az oldalak is rendelkezhetnek. Lényegében ez helyettesíti a hosszúkás profil fotót. Itt van lehetőség kreativitásra, amelynek határt csak a mérete szab, illetve néhány szabály. Legalább 399 pixel szélesnek kell lennie, és nem tartalmazhat árakat, kedvezményeket, vagy letöltésre buzdító kifejezéseket, sem elérhetőséget, sem megosztásra vagy lájkolásra buzdító szavakat.
2. Nézetek
Hangsúlyozd a fontos dolgokat! A fotók, a lájkok száma és az applikációk mostantól az oldal tetején láthatóak. Az első rubrikában a fotók találhatóak, ám a sorrend módosítható, így az kerül előre, amit az oldal adminja csak szeretne. Maxiumum 12 applikáció látható, úgyhogy jól meg kell gondolni, melyik fontos.
3. Csillag, Rejt és Pin
Ha egy sztori fölé viszed az egeret és a csillagra kattintasz, akkor szélesebben fog megjelenni, vagy ha a ceruzára, akkor pedig az oldalad tetejére helyezheted, és ott marad hét napig, illetve elrejtheted vagy törölheted a bejegyzést.
4. Admin felület
Az adminok már a lap tetején láthatják az értesítéseket, az Insight grafikonját, illetve az új lájkolókat, így mindent egy felületről kezelhetnek. Ennek célja az, hogy növekedjen az oldalak aktivitása, hiszen így az adminok szinte az arcukba kapják, ha például egy kérdés érkezett az oldalra.
5. Üzenetek
Ahogy arról korábban már írtunk, mostantól privát választ is lehet küldeni az oldalaknak, és így a falon kívül beszélgetést folytatni a rajongókkal. (SocialTimes)