Játékokkal csalogatna banki ügyfeleket az IND
Pontgyűjtő rendszerrel talán hatásosabban lehet motiválni a banki ügyfeleket, hogy azok többször, vagy többféle szolgáltatást vegyenek igénybe – véli az IND.
Bemutatta Gamification elnevezésű koncepcióját az IND, a szigetországi Finovate alkalmával.
A projekt lényege, hogy a bankok megvásárolhatnak játékos beépülő motort a saját rendszerükbe, amelynek köszönhetően az ügyfelek különböző szisztémákban pontokat gyűjthetnek a banki tevékenységekkel – mint az átutalás, pénzlekötés, illetve elektronikus számlakivonat –, és a megszerzett Badge-k később beválthatók például a bank által adott kedvezményes banki termékekre, kedvezőbb szolgáltatási díjakra vagy akár jobb kamatra is.
Az IND Gamification motorja természetesen a közösségi oldalakhoz is optimalizálható, hogy az adott pénzintézetek logói minél több fórumon jelenjenek meg, ezáltal reklámértéket biztosítva maguknak. (itb)