A Facebookon indul közösségi magazin
A Murdoch-birodalom részét képező News International újszerű kiadási modellt vezet be. A Fabulous című magazin FB-applikációját letöltve egyből a felhasználók Idősorába ágyazódva jelennek meg a hírek, tartalmak.
A Murdoch-birodalom részét képező News International újszerű kiadási modellt vezet be. A Fabulous című magazin FB-applikációját letöltve egyből a felhasználók idősorába ágyazódva jelennek meg a hírek, tartalmak - írja a Media Week.
Ilyen tartalom a Fabulous márkázott online rádiója, divatajánlója, illetve az aznapi időjárásra szabott öltözködési tanácsadója. Természetesen az applikáció tartalmaz blogot, galériát és szavazóversenyeket.
A News International nem részesül majd a Facebook reklámbevételeiből, azért indították el, hogy felpörgesse a hétvégi eladásokat. A Fabulous print verziója ugyanis a Sun szombati kiadásaihoz lesz csomagolva.
Nem ez az első hasonló, a Facebookba integrálódó kiadói tartalom, tavaly a Guardian, a The Independent és több rádió is indított ilyen alkalmazást. A Fabulous abban különbözik ezektől, hogy a Facebook számára gyárt exkluzív tartalmakat, amelyeket csak az applikáció letöltésével és a közösségi oldal látogatásával lehet elérni. (MediaWeek/Kreatív)