Rémlett, mintha ilyen már lett volna az Üzleti innováció blogon. És volt: Szolgáltatásfejlesztés a Citinél >>>
Négy lehetséges megoldás van a hírrel kapcsolatban.
1. A pénzcentrum most olvasta el az augusztusi Citi közleményt.
2. Az előző közlemény a lakossági mobilbankingre vonatkozott.
3. Nem volt elég érdeklődő a banknál, azért újra kiadták a hírt.
4. Bármi más.
Okostelefonos újdonság a Citibanktól
A Citibank Magyarország elindítja mobiltelefon böngészőre szabott CitiDirect® BE Mobile szolgáltatását, amely megnyitja a lehetőséget a vállalati ügyfelek számára is, hogy a céges számlákhoz kapcsolódó értesítéseket fogadjanak és tranzakciókat hagyjanak jóvá a mobiltelefonjaikon.
A CitiDirect® BE Mobile szolgáltatás a pénzintézet vállalati ügyfelei által használt online bankoláshoz kapcsolódó tranzakciós alapfunkciókat az ügyfelek mobiltelefonján teszi elérhetővé - tájékoztatta lapunkat a Citibank Magyarország.
A CitiDirect® BE Mobile szolgáltatással az ügyfelek az e-mailen, illetve faxon átküldött értesítések kiegészítéseként SMS- vagy e-mail-üzeneteket kapnak mobiltelefonjukra, ahonnan az online banki platform által támogatott átutalásokhoz kapcsolódó, rájuk váró jóváhagyásokat is el tudják intézni.
A CitiDirect® BE Mobile jelenleg a világ 24 országában működik, és az év hátralévő részében más országokban is bevezetik. A program végén a világ több mint 100 országában lesz elérhető a szolgáltatás. (Pénzcentrum)