Schwarz Gábor és az ASAP
Tizenegy különböző időzónát állított be telefonján Schwarz Gábor (30), a Ustream üzletfejlesztési és értékesítési vezetője, aki a kora reggeli futás előtt még elkapja az ausztrálokat, késő este pedig az amerikaiakkal zár, közben pedig szinte az egész világgal kapcsolatba lép. Készenléti ideje 18 óra, univerzális mondata az ASAP.
A Viasat3, a Penthouse és az Imige POS Media értékesítése után vállalkozásba fogtál, majd átléptél az online videószolgáltatással foglalkozó Ustreamhez. Nagyobb felelősség egy világszinten jelen lévő startupnál dolgozni?
Inkább más, mert felelősségem korábban is volt. A régi cégünk applikációfejlesztésekkel, Facebook- appokkal, implementációval foglalkozott, és elég sokat dolgoztam együtt reklámügynökségekkel és ügyfelekkel. Januárban kezdtem a Ustreamnél, azóta csak erre koncentrálok.
Hogy kerültél a Ustreamhez, és mire szerződtetek?
Egy fejvadász cég keresett meg, és legalább nyolc körben zajlott a felvételem. Azt szoktuk mondani, hogy az élő online streameléssel foglalkozó Ustream a „jövő tévéje”, ezen dolgozik az alapító Fehér Gyula és a közel százfős stáb. Úgy kell elképzelni, mint egy kábelcsomagot, aminek havi szinten 250 millió adása van, és te választod ki, hogy ezek közül mit szeretnél nézni. Ez lehet akár egy londoni dartsbajnokság, a Big Ben élőképe, egy koncert Japánban, vagy akár az – hd-ben –, hogy mi történik a NASA-nál. A Ustreamet már korábban is használtam, mert a családom és barátaim többfelé élnek a világban, és nekik közvetítettem például koncertet, ehhez pedig elég akár egy telefon is. Januárban kezdtem el itt dolgozni, az Egyesült Államok és Japán kivételével a „rest of the world” salese és üzletfejlesztése tartozik hozzám. Idén mi is streameltük a londoni királyi esküvőt és a monacói hercegi esküvőt megelőző Jean Michael Jarre-koncertet, továbbá fesztiválokat és nagy előadásokat is, és ezeken nagyon sokat dolgoztam.
Teljes olvasnivaló az Üzletfejlesztési Portálon >>>