Új internetes szolgáltatást indított a TNT Express
Nem kell többé hosszadalmas egyeztetésekbe bonyolódni, ha alkalmatlan időpontban érkezik a TNT Express futárja. A "myDelivery" elnevezésű felületen otthonról vagy az irodából kényelmesen beállítható, hogy hol és mikor alkalmas a küldemény átvétele. Mindez időt és energiát takarít meg mind az ügyfelek, mind pedig a világ egyik legnagyobb expressz szállítója számára.
A TNT Express új internet-alapú rendszere a napokban lett elérhető Magyarországon. A myDelivery szolgáltatással kényelmesebben és egyszerűbben intézhetik a TNT ügyfelei a kiszállítással kapcsolatos adminisztrációt. Az új rendszert az üzleti és magán ügyfelek egyaránt használhatják.
A magánszemélyeket még a kiszállítás előtt értesítik csomagjuk érkezéséről. Amennyiben nem felel meg nekik a kiszállítás ideje vagy helye, ezt könnyen megváltoztathatják a www.tnt.com/mydelivery oldalon akár éjjel is, nem kell a telefonos ügyfélszolgálatot hívni. Így jelentősen csökkenthető a sikertelenül kézbesített csomagok száma. A rendszer a módosításokról visszaigazoló e-mailt küld az ügyfél által megjelölt e-mail címre. Az üzleti ügyfelek is élvezhetik a rendszer kínálta előnyöket, azzal a különbséggel, hogy ők nem kapnak előre értesítést a csomag érkezéséről, mivel a kiszállítás munkaidőben történik.
Amennyiben mégis sikertelen a kézbesítés, a TNT futára értesítést hagy a helyszínen, amelyben tájékoztatja az ügyfelet a kézbesítés további menetéről és a "MyDelivery" elérhetőségéről is. Személyes átvételre is van lehetőség, Budapest mellett októbertől nyolc vidéki városban: Debrecenben, Győrött, Jászberényben, Komlón, Magyarszecsődön, Mindszenten, Miskolcon és Székesfehérváron. (Tőzsdefórum)