A Gemius létrehozta tanácsadói divízióját
Baittrok Borbála a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézettől érkezett a Gemius-ba, ahol a cég új szolgáltatási ágának vezetőjeként, Head of Consulting Department pozícióban erősíti a Gemius magyarországi csapatát.
Baittrok Borbála, az ELTE Társadalomtudományi Karán végzett szociológia szakon, változásmenedzsment specializáción. 2007-ben pályakezdőként a GfK Hungária Piackutató Intézetnél adatfelvételi területen kezdte elsajátítani a piackutató szakma alapjait, majd néhány hónap elteltével tudományos munkatársként felelt a kisebb kutatások koordinálásáért, támogatta a PR- és marketing tevékenységet, valamint a cég változásmenedzsment projektjeit.
Közel másfél év múlva, 2008 áprilisában már termékmenedzser pozícióba lépett média területen, ahol feladatai közé tartozott egy új internetes közönségmérő eszköz bevezetése a piacra, valamint az ezzel járó teljes körű marketing-, PR- és sales feladatok ellátása.
Egy évvel később a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézethez igazolt ügyfélkapcsolati vezetőként, ahol elsősorban a webAUDIT, webanalitikai eszköz és a webAUDIENCE, online közönségmérési rendszer értékesítési-, support- és marketing feladatainak ellátásáért felelt. Ezen kívül feladata volt az adatok elemzése, kutatások önálló menedzselése, a tanulmányírás és a prezentálás is, továbbá a kutatási eredmények alapján nyújtott segítséget az online tartalomszolgáltatók és a médiaügynökségeknek számára a stratégiai kampánytervezésben.
Borbála érkezését a Gemius Hungary új, konzultációs szolgáltatási területének elindítása tette szükségessé, mely egy új divízió létrehozását is jelenti. A Consulting Department funkciója az ügyfél típusokra specializált konzultációs tevékenység nyújtása, melynek köszönhetően a Gemius Hungary még kifinomultabb és egyénre szabott módon tudja kiszolgálni különböző tevékenységi körű ügyfeleit.
A közelmúltban csatlakozott a Gemius Hungary-hez Somfalvi Csaba is, aki client service director pozícióban irányítja a cég teljes körű sales- és key account tevékenységét. (BrandTrend, marketinges bullshit kioperálva)