Piaci előny próbavásárlásokkal
Immár Magyarországon is terjed a külföldön már bevált marketingmódszer az ügyfél-elégedettség mérésére, ráadásul az eredményeket a humánerőforrás-fejlesztés területén is hasznosítani tudják.
A válság a költségcsökkentés mellett a különböző szakmai területek jobb együttműködésének igényét is felerősítette a nagyvállalati körben. Nemzetközi vizsgálatok bizonyítják, hogy azok a vállalatok tudtak gyorsan és eredményesen alkalmazkodni a piaci körülményekhez, amelyek kihasználták a belső szakmai területek szinergiáját. Különösen a marketing- és a humánfejlesztés az a két terület, amelyek együttműködése elengedhetetlen, közös munkájuk pedig jelentős üzleti sikert hozhat.
A GfK Hungária és az Európa Tréning olyan új próbavásárlási programot dolgozott ki, ahol a mérések tapasztalatainak humánfejlesztési felhasználásával és azok eredményeinek rendszeres visszamérésével a felhasználó jelentős piaci előnyhöz jut, és még olyan kérdésekre is választ kaphat, amelyek korábban még fel sem merültek benne - olvasható a Gazdasági Rádió honlapján.
Teljes cikk az Innováció Portálon >>>