Saját előhívószámmal indul a Tesco Mobile
Jövőre indul a Tesco Mobile, amely a technológiai hátteret adó Vodafone-nak is a riválisa lesz. A Tesco kedvezménykártyájára építve hódítják meg a piacot.
Megállapodást kötött a Tesco Áruházak és a Vodafone Magyarország egy közösen szolgáltató létrehozásáról - jelentette be a két cég szerdán sajtótájékoztatón. A Tesco Mobile a két vállalat 50-50 százalékos tulajdona lesz, és a szolgáltató a Vodafone hálózatán működik majd.
Komoly és meghatározó szereplő lesz a magyar piacon a Tesco Mobile - mondta Beck György, a Vodafone vezérigazgatója. A virtuális mobilszolgáltató létrehozását azzal magyarázta a cégvezér, hogy harmadikként érkeztek a magyar piacra, ezért folyamatosan keresniük kell a lehetőségeket, hogy jobb pozíciót tudjanak szerezni.
Egyszerű, átlátható szolgáltatást és verhetetlen árat akarunk bevezetni Magyarországon - mondta Gerry Gray, a Tesco Áruházak vezetője. A vegyesvállalat építhet a Tesco klubkártyára, amelyet tavaly szeptemberben indítottak el, de már 1,3 millió aktív felhasználója van, akik az összes eladás 60 százalékát hozzák a cégnek.
Beck György elmondta, hogy a cégnek új előhívószáma lesz (nem 70-es), nem lesz Vodafone logó a SIM-kártyákon, az ügyfelek jogi és technika szempontból is a Tesco Mobile-lal állnak majd kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatot a Vodafone nyújtja majd, de csak a rendelkezésre álló erőforrásokat használják fel, a Tesco Mobile nevében lépnek kapcsolatba az ügyfelekkel. Beck György persze reméli, hogy az új céghez nem a Vodafone-tól mennek majd át a legtöbben, hanem a riválisoktól.
A vegyesvállalat 2012 első félévében indul el. Egyelőre korai az árakról beszélni, és Beck György kihangsúlyozta, hogy ez egy külön cég, saját marketing igazgatóval, saját árképzéssel, "nem az lesz, hogy bekiabáljuk nekik az árakat". Gerry Gray elmondta, az indulásig kidolgozzák a megoldást arra, hogy miként tudnak versenyképesek maradni a magyar piacon. (index)