HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 2020 (10) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (15) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (18) alap (12) alapkezelő (16) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (160) applikáció (15) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (34) audit (47) autó (12) autóipar (157) automatizálás (10) a kelet bajnokai (16) bank (178) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (50) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (101) befektető (73) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (13) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) bitcoin (11) biztonság (28) biztosítás (20) biztosító (98) blackberry (17) blog (67) bmw (34) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (18) budapest bank (17) business development (21) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (21) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca-cola (10) coca cola (14) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (17) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (11) digitalizáció (11) digitalizálás (21) díj (21) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (107) döntés (11) drón (10) dwp (17) dwp akadémia (31) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (32) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (13) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (27) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (11) elemzés (13) eli (25) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (114) előrejelzések (190) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (71) eszköz (24) eu (23) európa (19) európai bizottság (13) európai innováció (11) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (172) fejleszt (15) fejlesztés (534) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felelősségvállalás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (12) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (46) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (11) feltaláló (11) felvásárlás (17) fenntartható (23) fenntarthatóság (62) finanszíroz (12) finanszírozás (179) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fizetőeszköz (10) fodor zoltán (39) fogyasztás (19) fogyasztó (51) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (32) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (276) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (23) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (13) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (67) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (17) hr (20) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (17) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (12) informatika (38) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (11) inkubátorház (32) inndex (140) innomax (10) innováció (1986) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (82) innovációs blog (52) innovációs díj (75) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (43) innovációs index (176) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (21) innovációs konferencia (41) innovációs közösség (10) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (20) innovációs nap (15) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (19) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (20) innovációs tevékenység (41) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (23) innováció 2.0 (11) innováció blog (116) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (614) innovatív bank (13) innovatív cég (101) innovatív fejlesztés (10) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (30) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (15) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (16) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (21) intelligens (10) internet (68) invitel (17) ios (29) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) iroda (10) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (22) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (33) jövő (35) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (54) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (17) kiírás (19) kijelző (17) kína (155) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (21) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (17) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (47) kockázati tőkealap (14) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (15) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (133) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (28) környezettudatosság (12) környezetvédelem (27) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (78) kupon (15) kutatás (230) kutatás-fejlesztés (96) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (25) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (54) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (35) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (18) magyar gazdaság (12) magyar innováció (282) magyar innovációs index (61) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (89) magyar kkv (14) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (42) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (61) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (41) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (40) megatrendek (316) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (32) mfb (21) microsoft (123) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mkb (11) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (27) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (21) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (24) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (20) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (73) nyereség (14) nyílt innováció (10) nyomtatás (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (205) oktatás (63) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (32) otp bank (18) pálinkás józsef (14) pályázat (372) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (23) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (29) pénzügyi szolgáltatás (13) pepsi (10) piac (107) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (13) piacképes termék (13) piacvezető (19) platform (30) porsche (17) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (28) projectmine (13) projekt (191) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (17) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (20) renault (12) rendezvény (43) rendszer (13) richter (17) robot (18) saas (10) samsung (86) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (15) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (18) startup (186) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (43) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (48) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (22) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (293) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (44) támogatás (194) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (74) tanulj (11) tanulj kínaiul (57) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (12) távközlés (11) techcrunch (10) technológia (415) technológiafejlesztés (12) technológiai cég (10) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (14) telekom (53) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (26) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (306) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (241) termékpaletta (14) termékportfólió (12) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (15) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (24) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (302) trendek (243) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (12) ügyvitel (17) új (11) újdonság (148) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (14) új szolgáltatás (59) új technológia (41) új termék (186) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (14) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (20) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1401) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (204) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (131) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (553) üzleti környezet (14) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (40) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (182) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (118) válságkezelés (19) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (20) védjegy (12) verizon (10) verseny (85) versenyelőny (56) versenyképes (52) versenyképesség (307) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (28) visa (18) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (70) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (17) xerox (10) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

Márkaépítés innovációval és befektetésekkel - Meghódítaná a világpiacot a Staropramen

2011.08.28. 09:09 Üzletfejlesztés

Meghódítaná a világpiacot a Staropramen

Jelentős befektetéseket hajtott végre a StarBev – Közép-Európa vezető sörgyártó csoportja, a Borsodi Sörgyár tulajdonosa - a Staropramen-ben. A társaság a prágai Staropramen Látogató Központot mintegy 1,2 millió euró értékben modernizálta, valamint a Staropramen - mint Prága első számú söre a világon - márkaépítését célzó új nemzetközi marketing kampányt alakított ki.

A Staropramen jelenleg több mint 30 országban van jelen világszerte, melyek közül Ukrajna jelenti a legnagyobb piacot, majd Svédország, Oroszország, Németország és Nagy-Britannia követi. A Staropramen export országaiban a teljes forgalom két számjeggyel nőtt 2010-ben, mely trendet a StarBev reményei szerint folytatni tudja majd 2011/2012-ben is. Az export fontos növekedési szegmensét képviseli a csoportnak.

A StarBev nemrég több stratégiai megállapodást kötött, így például a Staropramen Egyesült Államokbeli és Egyesült Királyságbeli értékesítése tárgyában a Spaten-el és a Carlsberg-el állapodott meg. A StarBev 2012-ben a már meglévő piacokon való növekedésre és a Staropramen Ázsiába történő bevezetésére fog koncentrálni. Ugyanakkor több olyan innovációt is tervez a Staropramen márkát illetően, mely a korábban alulértékelt célcsoportokra fókuszál majd.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Staropramen Prága első számú söre a világon. A cseh sörök iránti vágy soha nem volt ilyen erős, ezért a következő 12 hónap során arra fogunk koncentrálni, hogy piaci részesedésünket a cseh sör szegmensben nemzetközileg növeljük. Továbbra is az - innovációk és befektetések általi – márkaépítésre helyezzük a hangsúlyt és erősíteni fogjuk stratégiai kapcsolatainkat, melyek révén a Staroprament új piacokon vezethetjük be.” - nyilatkozta Alain Beyens, a StarBev vezérigazgatója.

A Staropramen 2009 óta tagja a StarBev portfóliójának és háromféle sört kínál a nemzetközi piacokon: láger, barna és Granat sört. (mmonline)

34 komment

Címkék: innováció befektetés barna carlsberg staropramen spaten márkaépítés portfólió láger cseh sör stratégiai megállapodás starbev borsodi györgy marketing kampány meglevő piacok célcsoportokra fókuszál új piacokon granat sör

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr93184994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.08.28. 12:30:29

Évek óta szorul ki a Staropramen Prága kocsmáiból. A belvárosban már csak elvétve látni Staros kocsmákat. Egyre több helyen alakítják úgy ki a kocsmák szortimentjét, hogy ahol Staro van, ott azért a biztonság kedvéért csapolnak Pilsenit is. Étteremláncuk, a "Potrefena husa" a konyhája miatt király, másért nem.
A márkaépítés helyett a srácoknak a sörükkel kellene foglalkozni, a 10-es, 12-es Staro szar, a granátot személy szerint bírom, de sokan nem, és most jött ki nemrég a nefiltrovany lezak, szűretlen lagerük, amit viszont egyelőre csak néhány helyen csapolnak, de az így elsőre bejött. Persze nem nehéz Prága elsőszámú sörének lenni a világon, mert a smíchovi sörgyáron kívül a másik 9 minipivovar nem főz ipari méretekben.
Csehországban egyébként a legtöbben a Gambrinust isszák, a legjobbnak tartott sör a Pilzeni, aztán jön a Staro, nyakában a Svijanys sörökkel. Szerencsére az utóbbi években a cseh vidéki sörfőzdék reneszánszát éljük, amely hatásból egyre több jut Prágának is :)

EMU 2011.08.28. 12:46:35

Addig jó, amíg nem Mo-n gyártják. Amihez a magyar szellem meg lelemény hozzáér, az szarrá válik, így van ez valamennyi sörrel, amit valamilyen okból a fogyasztók tudatos átverésével büntetlenül művelnek itt a Kozeltól a Heinekkenen át a Becksig. A tuborg is azóta fogyasztható prímán,amióta elvitték horvátországba a gyártását. Innen a balkán medencéből nem fitymálni kell a Starot-t,hanem áhítattal és irigységgel tekinteni rá, hogy a magyar gyártású lábvizekhez képest milyen kitűnő sör.

_-_-_ 2011.08.28. 13:57:09

"10-es, 12-es Staro szar" Eszed tokját szar , egyik legjobb sör amit ma itthon lehet kapni.

natenedu 2011.08.28. 13:57:30

@EMU: Az valóban jó, hogy Bőcsön nem kutyulnak, de az Isztrián csúnyán belefutottam horvát főzésbe brrr :(

Überspannung 2011.08.28. 14:06:24

"üzleti innováció" - ez a kifejezés már önmagában ellentmondás.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.08.28. 14:08:16

@_-_-_: Magyarországon lehet, hogy a "legjobbnak" számít, Csehországban azonban nem.

Fashionistas 2011.08.28. 14:40:57

És ez a cikk hogy lett index címlap? Sör ide sör oda...

elmeherceg 2011.08.28. 14:49:53

@Csehszlovák Kém: ha már ott ücsörögsz Prágában, ügyesebben is összeszámolhattad volna a minipivovarokat. Valamennyivel több az, mint kilenc, de legyen ez a házi feladatod!

Kelly és a szexi dög 2011.08.28. 15:07:56

Nekem sem jön be, de ha nem itthon fogják gyártani, akkor csapoltban azért jó lenne.
A soproni-borsodi-magyarheineken gyalázatokat nem lehet meginni.

Vágtató Huszár 2011.08.28. 15:39:34

Én a Staro barnát iszom csapolva+ üvegesben. Nekem ízlik. Jó, hogy egyre több helyen lehet kapni csapolva, pl Vonyarcvashegyen a strandon 450 Ft/korsó. Nemrégen voltam Prágában, kimentünk a sörgyárba, de a modern berendezés nem tetszett. Cesky Krumlovban ittunk nagyon jó helyi sört Eggenberget. Kiváló volt. A Borsodi elkezdte a Branikot is gyártani, még nem rontották el annyira.

Kivlov 2011.08.28. 15:55:52

@Vágtató Huszár:
Jaja, iható a Branik.
Prágában a Tlustá Koala fincsi barna Staro-t csapol. Meg mellette még vagy 8 féle másikot... :P

_-_-_ 2011.08.28. 16:12:53

@Csehszlovák Kém: Senki sem irta , hogy Csehországban vagy bárhol a legjobbnak számit! Hanem leszarozni igen nagy butaság. És a cikk nem is a cseh piacról szól elég csak a címére ránézni.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.08.28. 16:21:09

@elmeherceg:

U medvídků,
Klášterní pivovar,
U Fleků,
U Bulovky,
Jihoměstský pivovar,
Pivovarský dům,
U Valšů,
Novoměstský pivovar,
U Bansethů

Kapufa, mert nem számolni szoktam, hanem rendszeresen tesztelni, nekem ennyi jött ki, de majd te biztosan megszámold, egészségedre.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.08.28. 16:32:05

@_-_-_: Olvasd el a hsz-em még1szer. A 10-est, 12-est szaroztam le, a nefiltrovany bejön és a granatot is meg lehet inni. Gondolom, neked sem jött be minden sör, amit teszteltél eddig.
Mint egy prágai kocsmblog írója mondtam el a véleményem azzal kapcsolatban, h a Staropramenes srácok a külföldi terjeszkedést tartják szem előtt, ahelyett, hogy a hazai piacon megfigyelhető, látható visszaszorulásukkal kezdenének vmit.

elmeherceg 2011.08.28. 16:57:29

@Csehszlovák Kém: akkor látogasd majd még meg az U Dvou kočekot, meg a minipivovar Třebonicét is egyszer-egyszer és teszteld a Suchdol Jeníkjét is.
Plusz még van három iskolai sörfőzde, ezek söreit már kicsit macerásabb megkóstolni, de ez akkor is 14 a Staropramenen túl. Ja, és már épül a 15. is.

Csak azért mondom, ha hozzáértőként szeretnél hozzászólni, akkor próbálj meg hozzáértőnek látszani.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2011.08.28. 17:19:05

@elmeherceg: Ismerem őket, de mivel itt élek, tudom, hogy:
1. Třebonice az egy Prágán "kívüli" falu, számomra már nem a várost jelenti (bár ha megkaparod közig-ag épp a város határán belül van 74-től, oké).
2. Suchol Jeník - kb nem üzemel, többször jártam/jártunk kint személyesen, h leteszteljük, de eddig nem volt szerencsénk. Mondjuk így jóindulattal: ideiglenes lelőhely
3. Két Macska - legendásan "lehúzós" hely, nem szerepel a térképünkön és a blogunkon sem, csak mint elrettentő példa.

Lehet kötekedni a számokon, de hozzáértők vagyunk, és bejáratott, korrekt, működő és másnak is szívesen ajánlott prágai minisörgyár az általam megnevezett kilenc. Abban igazságod van, h az összlétszám ettől több, de zártkörű társaságok, által működtetett minisörfőzdéket, pláne iskolai sörfőzdéket nem számolnám bele, szóval maximum tizenegy darab, állandóan működő minisörfőzdéről beszélnék.

Ha a teljes listát szeretnéd látni, beszámolókkal, keresd fel néhány hét múlva blogom: www.sercsecs.cz (jelenleg átalakítás alatt van)
CSK

szakállasbácsi 2011.08.28. 17:27:36

Auchan, 199/doboz. Hetente lemegy egy karton Staro. Everbest ár/érték. Pilsner (magyar, lóbányáról) 360... Na neee. A hugy sörök 150 körül ugyanitt. Sörnek látszó ital jellegü árucikk (SKU - ugyebár) 100 körül.

elmeherceg 2011.08.28. 17:38:20

@Csehszlovák Kém: korábban már olvastam a blogodat, a stílusa nagyon idegesített, a megállapításaival meg sokszor nem értettem egyet.
Sajnálom.

Metál -e a bimetál? 2011.08.28. 19:22:51

@szakállasbácsi: pilsnert kőbányán forgalmazzák, az bizony pilzenből jön. máskor olvasd el az üveget :)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.08.28. 19:36:32

@szakállasbácsi: Öö, mióta 360 a pilzeni az Ósanban? Én azt is 200-230 körüli árért szoktam beszerezni. Egyébként meg import, nem Kőbányán főzik.

@Csehszlovák Kém: "h a Staropramenes srácok a külföldi terjeszkedést tartják szem előtt, ahelyett, hogy a hazai piacon megfigyelhető, látható visszaszorulásukkal kezdenének vmit"

Szerintem ennek a döntésnek semmi köze a "staropramenes srácokhoz". A Starbev egy Káeurópai-balkáni sörportfólióval rendelkező vállalat, amely egyébként egy - tudtommal angolszász, de az biztos, hogy nem cseh hátterű - befektetési társaság kezében van, az ő döntésükről van szó. Ami - végigtekintve az országok listáját, ahol gyáraik vannak - teljesen logikus, lévén a Staro gyakorlatilag az egyetlen szóbajöhető márkájuk ilyen célokra. Legalábbis én nehezen tudnék elképzelni egy sikeres nemzetközi Borsodi vagy Ozujsko kampányt...

Egyébként meg az egy érdekes kérdés, hogy a Staropramen prágai visszaszorulása mennyiben minőségi okora vezethető vissza és mennyiben a marketingharc eredménye.

Bár mondjuk szerintem is jobb a pilzeni. De attól még a Staro nem szar, szerintem még cseh viszonylatban sem, pl. az általad emlegetett Gambrinus vagy mondjuk a szintén StarBreves Branik sokkal ócskább. Persze ízlések és pofonok...

_-_-_ 2011.08.28. 20:43:40

A magyar sörgyárak is tudnának finom söröket gyártani, ha nem kellene ilyen agresszív árverenybe bocsájtkozniuk az EU csatlakozás után óriási mennyiségben beáramló rossz de olcsó import sörökkel.

Bornemissza Gergely 2011.08.28. 20:44:04

A staropramen akkor volt jó sör utóljára, mielőtt nem baszták tele tartósítóval. Én 1984-ben ittam belőle, az kitűnő volt. A mostani , csak utánzat!

Bornemissza Gergely 2011.08.28. 20:45:07

@_-_-_: iGENIS TUDNÁNAK, CSAK NEM ÁLL ÉRDEKÜKBEN!

Bornemissza Gergely 2011.08.28. 20:47:09

Mellesleg a 8 napos sörök voltak a legjobbak a világon!! A kőbányai 8 napos fantasztikus volt, ezt is sikerült elkúrni!

elmeherceg 2011.08.28. 21:16:16

@_-_-_: az óriási mennyiségben beáramló rossz, de olcsó importsör a hazai nagy sörgyárak meséje. Ezeket mind ők csinálják különféle, általában németesen hangzó fantázianevek alatt.

DeadEnd · http://dend.blog.hu/ 2011.08.28. 22:10:22

@promontor: "Starbev egy Káeurópai-balkáni sörportfólióval rendelkező vállalat"
Pontosítás:
Starbev egy Észak-Amerikai, Dél-Amerikai, Nyugat-Európai,Afrikai, Ázsiai (orosz területek)ÉS Káeurópai-balkáni sörportfólióval rendelkező pénzügyi befektető vállalat

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.08.28. 22:25:36

@DeadEnd: Szerintem hibás a pontosítás, mert a Starbev a honlapja (starbev.com) szerint csak az általam említett térségben rendelkezik sörportfólióval. A StarBev tulajdonosa pedig egy pénzügyi befektető vállalat, a CVC Partners (cvc.com), amely valóban globális cég, de amelynek tudtommal a StarBeven kívül nincs söripari érdekeltsége.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.08.29. 00:09:38

Lehet fikázni a 150 forintos söröket, de létezik egy, amit a 300 forintos kategóriába kéne lazán tenni, és 169ért csak üvegben árulják a LIDL-ben, Perlenbacher a neve, pilseni sör, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Itt meg van is egy cikk róla:

vendeglatos.blog.hu/2010/02/20/a_lidl_alaz_mindent_perlenbacher

DeadEnd · http://dend.blog.hu/ 2011.08.29. 08:18:01

@promontor: Valóban, az utolsó lépésről lemaradtam, meg ezek a hülye nevek megzavartak.
Én eddig követtem:
Interbrew (belga) megvette a Borsodi Sörgyárat. Európában több országban érdekeltségei vannak, világ TOP10 sörgyártó vállalat már ekkor. De utána megveszik Afrika 2. piacvezető csoportját - InBeV. Közben USA 2. és 3. piaci szereplő összeolvad Anhsuser Busch és Labatt, majd Dél-Amerika paicvezető Brazil sörgyáraival is. Majd ez az egész nagy gány megveszi (brazilok a főnökök) megveszi az InBeV-et és lesz AmBev és a végén AB InBev. Közben még Ázsiai gyárakat is vesznek (pl Kín 3. piaci részesedéssel bíró cégét. Tehát durván egész világra kiterjed, mögöttük egy pénzügyi befektető csoport. Amikor készek a világ sörgyártása feletti kontroll megszerzésével, akkor jó pénzügyi befektetőhöz híven elkezdik darabokban kiárusítani más pénzügyi befektetőkhöz. Így jön a képbe CVC Capital Partners, aki az Anheuser–Busch InBev holding (AB InBev)CSAK Közép-Európai érdekeltségei veszi meg 2.23 millárd euróért. ennek a neve StarBev.
Tehát igazad van, tévedtem. Az "utolsó" felvonást már nem követtem.

Üzletfejlesztés · http://www.uzletfejlesztes.hu 2011.08.30. 08:02:18

@j'en ai fair any stone:

Az innováció fogalma erősen ipari jellegű, technikai töltetű, egy más korszak "találmánya". A XXI. század és gazdasága azonban már rég túllépett az iparon, az ipari szektor keretein messze túlra.

Az eltelt időszak azonban nem volt elegendő az innováció társadalomba történő beépülésére: azt vélelmezzük, hogy nem (vagy alig) vált a gazdasági élet szerves részéve, az üzleti élet részévé meg különösen nem.

Ezen túlmenően érezhető, hogy a közgondolkodásban nem igazán kapcsolódik össze az innováció az üzlet fogalmával, ezért helyes egy új fogalomrendszert, terminológiát kialakítani, amely a való élet üzletfejlesztésére és nem elvont, általános fejlődési elméletekre épít.

Sajnos a fenti hiányosságokon túl az innováció fogalma az idők folyamán annyi mindent magába "nyelt", hogy olyanná vált, mint a magyar népmesei kisgömböc. Ezt is bekebelezte, – mondván, hogy ez is innováció, – azt is bekebelezte, – mondván, hogy az is innováció...

A végén annyi minden belekerült, hogy aki a saját üzletét akarja működtetni, a társadalmi innováció, a pedagógiai innováció és sok egyéb innováció között nem találja a sajátját.

Mivel nem foglalkozik az üzleti innováció?

Az üzleti innováció nem vizsgálja például a következőket:

- az egyik országban miért gyorsabb a műszaki fejlődés, mint a másikban?
- hogyan lehet javítani a gazdaság műszaki alapú teljesítményét?
- hogyan lehet különböző kormányzati beavatkozásokkal növelni a gazdaság kibocsátását, GDP-jét?
- nem foglalkozik 50-100 vagy esetleg 200 éves gazdasági ciklusokkal.

Az üzleti innováció létének oka

Az üzleti innováció vizsgálja, hogy a vállalatok/vállalkozások/üzleti szervezetek hogyan bírkózhatnak meg sikerrel a külső- és belső kihívásokkal, megőrizve vagy javítva versenyképességüket, hatékonyságukat, hogyan definiálják és hogyan, milyen eszközökkel érik el a megfogalmazott céljaikat.

Természetesen az innovációnak ennek ellenére fontos szerepe van vagy lehet, amelyet eddig nem volt képes betölteni és drukkolunk, hogy mindannyiunk érdekében sikerüljön az őt megillető helyet elfoglalni.

Az innováció „hátrányos helyzetére egy példa: sokáig nem volt diplomát adó innovációs képzés Magyarországon...

Überspannung 2011.09.02. 09:42:47

@Üzletfejlesztés:
Az innováció kifejezés nekem valamilyen korábban nem létező újdonság feltalálását és létrehozását jelenti és valamilyen szintű paradigmaváltást is jelenthet az adott területen. Az új elvek kitalálása és első alkalmazása az innováció. A feljesztés ennél valamivel kevesebb, az a meglévő tudást felhasználva hoz létre újdonságokat, de a feltalálás ennek nem része. Néha előfordulhat, hogy innovációba fordul egy fejlesztésnek indult folyamat, ha egy újonnan kiötletelt elv alapján valódi újdonság jön létre közben, de ez ritka. Némi átfedés persze van.
Például az első MLM létrehozása innováció volt, de a második és a sokadik már nem az, még ha változtattak is valamennyit az eredeti koncepción. Ugyanígy nem innováció szerintem, ha valaki a vállalkozását fejleszti valamilyen már ismert, megtanulható módon, például marketinggel, a kínálat bővítésével vagy egy új brand létrehozásával, ezeket üzletfejlesztésnek tartom.
Innováció mindig csak az első megjelenése az adott dolognak, a többiek, a követők már "csak" feljesztők, akik alkalmazzák az innovatív megoldást. Ezért az innovációra képes emberek is kb. század- vagy ezredannyian vannak, mint fejlesztők. Innovációra szerintem képezni sem nagyon lehet, hanem a legjobb, legkreatívabb, legmotiváltabb műszaki vagy üzletfejlesztők lesznek innovatívak.
A fogalmak persze lehet hogy megváltoznak, de akkor kellene egy új szó arra a definícióra, amit fent írtam.
Szerintem az üzleti innováció kifejezés is némi túlzás eredménye, azért hogy valamilyen komoly újdonságnak tűnjön a téma a jobb eladhatóság kedvéért, mint amikor egy termék újabb változatát teljes újdonságnak próbálják beállítani.
süti beállítások módosítása