Facebookon kereskedik a P&G
Miközben versenytársai tétován lépegetnek csupán ezen a fronton, a Procter&Gamble határozott lépést tett a Facebook-alapú kereskedelem felé.
A projekt egyelőre az Egyesült Államok területére koncentrálódik, de az FMCG óriás több márkájának facebookos rajongói oldalán megjelent a Shop feliratú billentyű. A felhasználó így anélkül vásárolhat be, hogy ki kellene lépnie a közösségi oldalról. A Procter&Gamble internetes boltjában csak a cég termékeit kínálják, de a cég hajlik arra, hogy ezen a jövőben változtasson.
Jelenleg a Gillette, a Tide, a Luv, a Febreze, az Olay, a Gain és a a CoverGirl termékei érhetőek el a szolgáltatáson keresztül.
Közben szép csendben a Nivea is fokozta Facebook-aktivitását, csakhogy az itt vásárlók pár kattintás után a cég honlapján találják magukat. (médiapiac)