Landmedia AXE-kampány
A főváros 9 helyszínén és további 4 nagyvárosban "angyalok" promótálják az Axe új illatát, és ingyenesen bluetooth-on letölthető telefonos játékot küldenek a fiatal hódítani vágyó férfiaknak. A Landmedia által képviselt innovatív média ötvözése a régi promóciós eszközökkel nagy sikert aratott, és az egyszerű, ámbár szórakoztató játékot nagy számban töltötték le telefonjaikra a lányoknál található szerverről. Az új Axe Excite-ot sokan már a hostessektől meg szerették volna vásárolni kellemes illata miatt, és rengetegen készítettek közös fényképet az angyalokkal. Az aktivitás tovább folytatódik a főváros utcáin, az Axe angyalok jövő héten pedig Győr, Szeged, Miskolc és Pécs forgalmas köztereire szállnak le - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben
A Landmedia a Rexona számára is indított bluetooth letöltési kampányt, a top 68 Tescóban, és kétnapos hostess aktivitást is szervezett. A kampány következtében korábban nem tapasztalt forgalmi adatokat produkált a Landmedia bluetooth hálózata.
Az egyhónapos hadjárat és naptárbejegyzés emlékeztette a vásárlókat arra, hogy május 27-28-án látogassanak el a legközelebbi Tescóba, és vegyenek részt a nyereményjátékban. A boltonként kiküldött több száz ajándék már a promóció első napján elfogyott. Másnapra újabb ajándékokkal töltötték fel a promóciós helyszíneket, amelyek az első naphoz hasonlóan, estére teljesen elfogytak. (mediainfo/marketinginfo)