A jelentkezőket szigorú vizsgálatnak vetik alá, a legjobbakat pedig meghívják egy második körre, melynek során videóprezentációkban kell bemutatniuk terméküket a Pepsi, a Walkers, a Tropicana és a Quaker márkák képviselői előtt. A pályázók ötleteit és megoldásait annak alapján értékelik majd, hogy melyik mennyire és milyen módon képes egyes brandjeik erősítésére, szem előtt tartva a környezetre gyakorolt minél kisebb mértékű hatást, a helyi közösségek tiszteletét és a megfelelő munkakörnyezet megteremtésének igényét is. (mediainfo)
Startup hír - Európában is indul a PepsiCo10
2011.06.09. 06:04 Üzletfejlesztés
Ígéretes startupokat keres a Pepsi
Kiterjeszti az USA-ban tavaly elstartolt PepsiCo10 programját Európára is az üdítőóriás; olyan induló technológiai és kommunikációs vállalkozásokat segítenének, melyek később a számukra is hasznosak lehetnek.
A cég öt kategóriában keres ígéretes vállalkozásokat, ezek a közösségi média, a mobilmarketing, a digitális videótechnológia, a digitális videózás, oktatási és játékplatformok, valamint a helymeghatározáson alapuló szolgáltatások - olvasható a Pepsi közleményében. Az üdítőital-gyártó maximum tíz innovatív újdonságot fog felkarolni, amelyek lehetőséget kapnak a mamutvállalattal való együttműködésre. Jelentkezni 2011. július 15-ig lehet a cég weboldalán.
Szólj hozzá!
Címkék: közösség brand szolgáltatás kategória startup pepsi munkakörnyezet közösségi média pepsico10 videótechnika innovatív újdonság
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr472969649
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.