Mobilos fizetés: egyszerű, gyors, menő!
A mobilos fizetésben utazó Zong szerint a kereskedők a magasabb eladások érdekében akár súlyosabb jutalékot is hajlandók fizetni.
A Zong a Facebook, a Sony Online Entertainment és még több ismert szolgáltató digitális termékeinek mobilos értékesítését támogatja. A fizetési megoldásszállító cég 500 felhasználó bevonásával készül felmérésében nemrég azt tudakolta, miért is választják az emberek a mobil fizetést?
A válaszadók 34%-a szerint a mobilos fizetés előnye, hogy "gyors és egyszerű", míg 23%-uk egyszerűen azért részesíti előnyben, mert "buli"!
Nem kell hozzá "usability"-gurunak lenni, hogy belássuk: minél kevesebb a megnyomandó link, gomb, annál nagyobb az esély, hogy a felhasználók eljussanak az online, vagy a mobilos vásárlás végéig.
A mobil lehetővé teszi az egy kattintásos vásárlást, ami komoly lehetőség a befejezett vásárlások arányának növelésére. Mindennek persze ára is van: a mobilszolgáltatók a hitelkártya-szolgáltatóknál megszokottnál - jellemzően 3% köröli jutaléknál - lényegesen nagyobb, akár 10-40%-os részesedést sem szégyellnek elkérni a mobilszámlát terhelő tranzakciók után.
A nagy profittal dolgozó kereskedőknek azonban még így is jó üzlet vásárlás/fizetés lélektani küszöbét könnyebben átlépő mobilos fizetés. Az akár 80%-os profittal árusított digitális javak és a nagy forgalom így is szép pénzt termelhetnek. (onlinefizetes.blog)