Az AUDI a Google-t választotta: Innováció, üzletfejlesztés az autóiparban 41. - Audiban, behálózva >>>
Internetes szolgáltatásokat kapnak a Toyota autói
A Microsoft és a Toyota szerdán bemutatta tervét arra, hogy együttműködésük által internethez kapcsolódó szolgáltatásokkal lássák el a Toyota autókat a világ minden táján.
A világ legnagyobb szoftvervállalata és a legnagyobb autógyár 12 millió dollárt fektetett a Toyota Media Service-be, amely a Toyota digitális kínálatát biztosítaná a vásárlóknak. Az autógyár azt tervezi, hogy egy a Microsoft Azure cloud platformján alapuló rendszert hozzon létre 2015-re, mely elérhetővé tenné a Toyota vásárlóinak számára a cég minden digitális szolgáltatását, mint a GPS, multimédiás funkciók, vagy az elektronikus és hibrid autók energia ellátásának kezelése. Az egyik fontos szolgáltatás abban nyújtana segítséget, hogy maximalizálja az autó teljesítményét azáltal, hogy figyeli a személyes használatot, és például automatikusan elkezdi tölteni az elektronikus autót, ha arra szükség van.
Az együttműködésben az az egyik nagy előny a Toyota számára, hogy ahelyett, hogy saját infrastruktúrát kellene kiépítenie, használhatja internet alapú szolgáltatásaihoz a Microsoft cloud platformját abban a 170 országban, ahol autókat értékesítenek. A két cég évek óta dolgozik együtt, de ez a lépés minden eddiginél szorosabb együttműködést jelent. (digibiz)