A Groupont célozza a Facebook új terméke?
A Facebook holnap egy új termék-bejelentésre készül élőben a főhadiszállásukról. Természetesen, már jó előre megindultak a találgatások arról, hogy vajon mi lesz az izgalmas újdonság.
A Facebook azon dolgozik, hogy tovább növelje a pénzhozó gépezetet. Széles körben elterjedt a pletyka miszerint hamarosan a Groupon riválisát fogják leleplezni a kaliforniai sajtótájékoztatón, magyar idő szerint este 7-kor.
Az új szolgáltatás zavaróan hasonlít a Facebook Deals-re - ez azonban különbözik a Facebook Places Dealstől, amelyet januárban indítottak el az Egyesült Királyságban és tavaly novemberben az Egyesült Államokban. A szolgáltatás lehetővé tette, hogy a felhasználó a becsekkolás által jusson kedvezményekhez. Erről keveset lehet hallani amióta elindították, csendben működik.
A Bloomberg által márciusban megjósolt szolgáltatás valószínűleg San Fransiscoban, San Diegoban, Dallasban, Austinban és Atlantában fog elindulni. A becsekkolós módszer helyett inkább a napi ajánlatokon fog alapulni. A lap értesülései szerint a Facebook ezt márciusban már le is tesztelte.
A Facebook hirdetési hálózatáról szóló jelentések szerint 4 milliárd dollárt hozott tavaly év végéig, éppen ezért egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek ennek további fejlesztésére.
Elég jó eséllyel léphetének be a Groupon és a LivingSocial által uralt világba, ám mégiscsak a Facebook rendelkezik a legnagyobb fogyasztókról szóló gyűjteménnyel. Ennek ellenére azt gyanítják, hogy összeáll majd egy kisebb helyi üzleteket ajánló céggel. Mi nem találgatunk, holnap úgy is minden kiderül majd, amikor tudósítunk a bejelentésről.(Guradian.co.uk/Social Times)