HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 2020 (10) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (15) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (18) alap (12) alapkezelő (16) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (160) applikáció (15) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (34) audit (47) autó (12) autóipar (157) automatizálás (10) a kelet bajnokai (16) bank (178) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (50) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (101) befektető (73) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (13) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) bitcoin (11) biztonság (28) biztosítás (20) biztosító (98) blackberry (17) blog (67) bmw (34) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (18) budapest bank (17) business development (21) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (21) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca-cola (10) coca cola (14) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (17) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (11) digitalizáció (11) digitalizálás (21) díj (21) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (107) döntés (11) drón (10) dwp (17) dwp akadémia (31) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (32) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (13) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (27) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (11) elemzés (13) eli (25) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (114) előrejelzések (190) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (71) eszköz (24) eu (23) európa (19) európai bizottság (13) európai innováció (11) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (172) fejleszt (15) fejlesztés (534) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felelősségvállalás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (12) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (46) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (11) feltaláló (11) felvásárlás (17) fenntartható (23) fenntarthatóság (62) finanszíroz (12) finanszírozás (179) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fizetőeszköz (10) fodor zoltán (39) fogyasztás (19) fogyasztó (51) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (32) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (276) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (23) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (13) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (67) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (17) hr (20) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (17) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (12) informatika (38) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (11) inkubátorház (32) inndex (140) innomax (10) innováció (1986) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (82) innovációs blog (52) innovációs díj (75) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (43) innovációs index (176) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (21) innovációs konferencia (41) innovációs közösség (10) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (20) innovációs nap (15) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (19) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (20) innovációs tevékenység (41) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (23) innováció 2.0 (11) innováció blog (116) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (614) innovatív bank (13) innovatív cég (101) innovatív fejlesztés (10) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (30) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (15) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (16) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (21) intelligens (10) internet (68) invitel (17) ios (29) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) iroda (10) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (22) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (33) jövő (35) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (54) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (17) kiírás (19) kijelző (17) kína (155) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (21) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (17) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (47) kockázati tőkealap (14) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (15) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (133) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (28) környezettudatosság (12) környezetvédelem (27) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (78) kupon (15) kutatás (230) kutatás-fejlesztés (96) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (25) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (54) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (35) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (18) magyar gazdaság (12) magyar innováció (282) magyar innovációs index (61) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (89) magyar kkv (14) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (42) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (61) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (41) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (40) megatrendek (316) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (32) mfb (21) microsoft (123) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mkb (11) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (27) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (21) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (24) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (20) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (73) nyereség (14) nyílt innováció (10) nyomtatás (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (205) oktatás (63) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (32) otp bank (18) pálinkás józsef (14) pályázat (372) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (23) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (29) pénzügyi szolgáltatás (13) pepsi (10) piac (107) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (13) piacképes termék (13) piacvezető (19) platform (30) porsche (17) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (28) projectmine (13) projekt (191) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (17) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (20) renault (12) rendezvény (43) rendszer (13) richter (17) robot (18) saas (10) samsung (86) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (15) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (18) startup (186) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (43) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (48) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (22) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (293) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (44) támogatás (194) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (74) tanulj (11) tanulj kínaiul (57) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (12) távközlés (11) techcrunch (10) technológia (415) technológiafejlesztés (12) technológiai cég (10) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (14) telekom (53) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (26) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (306) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (241) termékpaletta (14) termékportfólió (12) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (15) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (24) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (302) trendek (243) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (12) ügyvitel (17) új (11) újdonság (148) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (14) új szolgáltatás (59) új technológia (41) új termék (186) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (14) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (20) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1401) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (204) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (131) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (553) üzleti környezet (14) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (40) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (182) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (118) válságkezelés (19) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (20) védjegy (12) verizon (10) verseny (85) versenyelőny (56) versenyképes (52) versenyképesség (307) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (28) visa (18) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (70) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (17) xerox (10) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

Facebook nap az Üzleti innováció blogon - Kinek nem ajánljuk a Facebook Oldalt?

2011.04.01. 04:43 Üzletfejlesztés

Kinek nem ajánljuk a Facebook Oldalt?

Vagyis milyen cégeknek nem való a Facebook? Mert vannak ilyenek. Egész egyszerűen a Facebook is csak egy eszköz, és mint a legtöbb eszköz esetében, itt is azt tapasztaljuk, hogy nem való minden cégnek. Berényi Konrád, az Onlinemarketing.blog.hu szerzőjének írása.
 
Nézzük, kiknek nem jó!
 
Az első és legtriviálisabb csoport azok, akiknek az ügyfelei nincsenek a Facebook-on. Egyszerű a logika: akik nincsenek ott, azokat ott nem lehet elérni. Nézzük, kik ezek!
 
Először is, a nagyon fiatalok. A Facebook nem engedi a 13 évnél fiatalabbaknak a regisztrációt. És bár vannak ott 13 évnél fiatalabbak is, de őket nem lenne egyszerű elérni, célozni. Tehát a kicsik.
 
Aztán idehaza hasonló kör az idősek. A 65 év fölöttiek csak egy százalékkal képviseltetik magukat a facebook-ozók körében, vagyis a 2,8 millió 1%-a ilyen korú.
 
És persze lehetnek településméretből, végzettségből és pl. IQ-ból adódó hiányosságok is, olyanok, akiket nem tudunk elérni.
 
Nos, ha a célcsoportunk ide esik, akkor a Facebook felejtős. Tehát például nem itt kell a Minimaxnak promózni az újabb sorozatokat és nem itt kell meggyőzni a szépkorúakat, hogy a mi pártunkra szavazzanak.
 
Aztán a második csoport azon cégek köre, akik nem tudnak mit mondani a Facebook-on. Ilyenből két fajta van, attól függően, miért nem tudnak mit mondani.
 
Az első csoport - és ebből van a kevesebb - azok köre, akik olyan iszonyúan unalmas céget visznek, amelyik tényleg nem tud mit mondani. Nincs ilyen? Hogyne volna, zsákszámmal vannak. Ezek elsősorban B2B piacra dolgozó cégek, pl. olyan termelő cégek, amik egy-egy termékre összpontosítanak. Pl. autóalkatrész gyártók. Vagy bérgyártók. Jó nagy forgalmú cégek, de a Facebook jelenlét nekik szinte csak pénzkidobás. Még munakerő keresésre sem kell nekik a Facebook, vannak egyszerűbb és olcsóbb csatornák.
 
A másik csoport - és ebből van sokkal több - azok köre, akiknek bár ott van a célcsoportjuk, és érdekes is a cég, de nem tudnak kommunikálni. Iszonytatóan sok olyan hazai cég van - cégmérettől függetlenül -, amelyik fél kommunikálni. Persze, van valami marketing, meg van valami PR is, de ez tervezett, könyvszagú és kötelező kör. Az, hogy valaki ebbe az elefántcsonttoronyba beleszóljon... olyan nincs. Az ilyen cégeknek egyáltalán nem való a Facebook, de úgy általában a közösségi média sem. Úgyis elcsesznék.
 
Ennek a csoportnak egy kis szegmense a minicégek, kisvállalkozások azon része, ahol nem ért a tulaj vagy közvetlen munkatársa a marketinghez. Ha lenne is arra pénz, hogy valakit megfizessenek, közvetlen hozzáértés nélkül nagyon nyögvenyelősen menne a dolog. Persze, itt a hozzáértés nem azt jelenti, hogy végzett marketinges legyen, de legalább a hajlam, az érzékenység meglegyen. Aki lenézi a marketinget - sok olyan van - az nem fogja magát jól érezni a Facebook-on se.
 
Végül, de nem utolsó sorban, a türelmetleneknek sem való a Facebook. Néhány kivételtől eltekintve a Facebook nem való sem direkt értékesítésre, se azonnal konverziók kikövetelésre. Aki például óránkét felrakja az üzenőfalára, hogy fél disznó olcsón eladó, az nagyon hamar sok felhasználónál lapátra kerül. A Facebook nem az erőszakos nyomulás helye.
 
Mindenki más jöhet. Nekik meg fogja érni, és ha jól csinálják, nem fognak csalódni.
 
Az eredeti cikk Facebooktalanok címmel jelent meg az Onlinemarketing blogon >>>.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing berényi konrád innováció üzleti innováció facebook oldal onlinemarketing.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr812790214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása